Nieuwe functie website: informatie lezen in eenvoudige taal
De websites bestwijzer.nl en gemeentebest.nl hebben een nieuwe functie. U kunt nu kiezen voor eenvoudige taal op pagina´s. Teksten laten voorlezen en vertalen in 30 talen kon al. Met deze extra optie maken we onze informatie nog beter te begrijpen.
06:14
Tilburgs riool is er slechter aan toe dan verwacht: verzakte buizen...
19-04
Unitas`30 mist aansluiting met de middenmoot na nederlaag tegen Mierlo-Hout:...
19-04
Kwatro ontwikkelt eerste holistische kindzorgverblijf voor ernstig...
19-04
Voormalig talent van FC Eindhoven en Helmond Sport zoekt het weer...
19-04
Drie goals in zes minuten leveren Mierlo-Hout de zege op: `Hadden...
19-04
Deurne op pole position richting de titel na misstap van Nuenen: `Het...
19-04
Met tien man en een wereldgoal pakt Nederwetten een punt tegen Nieuw...
19-04
Voormalig PSV-aanvaller vindt zijn draai in Leipzig en wacht op zijn...
19-04
Dit zijn jullie mooiste herinneringen aan `Mister PSV` Willy van der Kuijlen:...
19-04
Overzicht van verhuurde en voormalige PSV`ers: Hendrix in problemen...
19-04
Heet van de Herdgang | Poll: Hoeveel zou PSV bij een transfer maximaal...
19-04
Fitte Erwin Koeman blijft in Acht ook als 64-jarige titels winnen...
19-04
Battles, workshops en shows: Urban Dansdagen brengen straatcultuur...
19-04
`We kunnen niet samenkomen zonder te eten`: kleurrijk Bengaals nieuwjaarsfeest...
19-04
Pixl Kingsnight keert terug naar Klokgebouw in Eindhoven met Ferreck...
19-04
Deze feestjes op Koningsdag 2026 in Eindhoven wil je niet missen
19-04
Gemeenten Eindhoven en Land van Cuijk zijn per direct Bioregio: onder...
19-04
´Premier League-club bekijkt Bajraktarevic´: "Zijn gespot bij PSV"
19-04
Nieuw parcours ASML Halve van Veldhoven valt in de smaak: `Een fijne...
19-04
Gewonde na massale vechtpartij bij azc in Budel, mogelijk gestoken



