Twitter verliest hoofd merkveiligheid en advertentiekwaliteit

AJ Brown, hoofd merkveiligheid en advertentiekwaliteit van Twitter, verlaat het bedrijf, zo rapporteert de Wall Street Journal op basis van bronnen die bekend zijn met de zaak. Brown´s taak was om ervoor te zorgen dat adverteerders zeker wisten dat Twitter een veilige plek was voor advertenties.


28-06 Wall Street Journal: Wagnerbaas wilde defensieminister ontvoeren Opinie
26-07 Twitter-opvolger X zet mes in reclametarieven Economie
28-06 Wall Street Journal: Wagnerbaas wilde defensieminister ontvoeren Buitenlands nieuws
12-05 Vermeende nieuwe Twitter-topvrouw legt huidige functie neer Economie
00:06 `Bij Ajax lijken ze langzaam te begrijpen dat ze juist geen Ajax meer...
04-10 Voorzitter NPO haalde streep door terugkeer Matthijs van Nieuwkerk...
04-10 Outlook aandelen: hoop is het sleutelwoord
04-10 Bescherm jezelf tegen online bedreigingen met CyberGhostVPN
04-10 Video: Davina Michelle laat publiek onder haar rokje gluren
04-10 Een broertje of zusje voor Xess Xava? Yolanthe Cabau heeft boodschap...
04-10 Matthijs van Nieuwkerk kan volgens voorzitter NPO nog niet terug op tv
04-10 Voorzitter NPO zette streep door tv-terugkeer Matthijs van Nieuwkerk
04-10 EA trekt alle FIFA games van de digitale schappen
04-10 TKH wacht op een impuls voor een stijging
04-10 Caroline van Eeden deed aangifte tegen de familie Meiland
04-10 Ethereum ETF`s Gelanceerd, Musk Noemt Fiat Scam en Cardano Stijgt...
04-10 Hoe je met EaaS kunt besparen op je operationele kosten in e-commerce
04-10 Floortje reist naar de uithoeken van Zimbabwe, Japan en Noorwegen
04-10 LeoVegas casino is weer live in Nederland
04-10 Deze tv presentatrice mag alleen onder strikte voorwaarden in dit Amsterdamse...
04-10 Geraldine Kemper ernstig toegetakeld: "Er kwam bloed uit mijn tepel"
04-10 Bitcoin (BTC) begint oktober goed en mikt op $28.500