Rabobank wint de DDMA Customer Data Award 2022

De winnaar van de DDMA Customer Data Award 2022 is de Rabobank, ten koste van Leen Bakker en Randstad Groep Nederland. Vattenfall sleepte de nieuwe Data Challenger Award in de wacht. De publiekprijs ging dit jaar naar Leen Bakker waarvoor het studiopubliek en de kijkers live voor...


08-11 Leen Bakker, Rabobank en Randstad genomineerd voor DDMA Customer Data Award 2022 Medianieuws
01-12 Rabobank wint DDMA Customer Data Award 2022 Marketing
02-12 Rabobank wint de DDMA Customer Data Award 2022 Consument & 50+
08-11 Nominaties DDMA Customer Data Award 2022 bekend Consument & 50+
16-12 Ad Bos, De Echte Bakker winnaar Best Customer Experience 2022 Bloem en boom
00:56 Overzicht: nieuwe series en films bij de NPO
00:56 Kijktips voor het weekend: Stromboli, Vikingulven, Bullet Train en meer
00:56 Lewis S04E01: whodunit in teken van klassenstrijd
00:56 Dear Edward S01E01: ambitieus maar nog weinig verdiepend
02-02 Aandeel Google -4% op dalende advertentieverkoop
02-02 Amazon: 38 miljard reclame-omzet in 2022
02-02 Jongste deelnemer van DNA Singers zingt sterren van de hemel met haar...
02-02 Maarten van Rossem bedankt voor rol in The Passion
02-02 Jaimie Vaes: Lil Kleine sloeg Koen Kardashian blauw oog en gebroken...
02-02 Uniek moment in Slimste mens: deze man zorgt voor lachje bij Maarten...
02-02 Hannelore Zwitserlood voorlopig vaste nieuwslezer tijdens de Middagshow...
02-02 Tweede seizoen van ´Harlem´ van start op Prime Video
02-02 Fans Dr. Phil kunnen opgelucht ademhalen
02-02 Eerste luistercijfers volgens nieuwe meetmethode gepubliceerd
02-02 Goede kijkcijfers voor sportzender ESPN
02-02 Surf en Nikhef experimenteren met 800 Gbps-netwerk
02-02 Dit wil Viaplay niet openbaar zeggen: zo bespaar je 66 euro
02-02 KPN geeft basisabonnees Interactieve TV en TV+ muzikaal cadeau
02-02 GNX versterkt zich met Lexar Partners als lead investor om de groei...
02-02 Johan Derksen reageert op speculaties over terugkeer naar RTL