Google Ads Search: zo kies je de beste structuur voor je campagnes

Overzicht is belangrijk in je Google Ads structuur. De voor- en nadelen van drie veelvoorkomende structuren: Broad, IBAG en SKAG. In je Google Ads structuur krijg je te maken met verschillende metrics als woorden, budgetten, doelen, campagnes, ads, groeps, etc. Al snel zie je door...


13-01 Naming convention voor Google Ads-campagnes: 8 best... Marketing
19-01 Google Ads-campagnes: beter resultaat door toevoegen... Medianieuws
14-01 Google Ads facturatie en verwerking Onderneming & ZZP
09-12 Year in Search 2020: dit zijn de meest populaire Google-zoekopdra Smartphones
28-12 Google migreert de disavow link tool naar de nieuwe... Marketing
07:34 Ziggo met volledig digitaal tv-aanbod
07:34 Sony introduceert Xperia 1 III en Xperia 5 III met ´s werelds eerste...
07:25 Privébeelden Roxeanne Hazes zonder toestemming gebruikt in documentaire
07:25 BMY Podcast met Omar Kbiri
07:25 De Bauers: Bestemming Onbekend start 28 april bij RTL 4
07:25 Generation Inclusion: av-sector slaat handen ineen op zoek naar nieuw...
07:07 Dit zijn de 5 favoriete podcasts van… Jasper Leijdens
06:48 OVpay: in- en uitchecken met je contactloze betaalpas
06:48 Volgende overname Intracto Group: Zoekhelden
06:42 Marktwaarde Coinbase naar 86 miljard dollar
06:37 EIT Digital 2022: stimuleer ondernemerschap en onderwijs voor een sterk...
06:21 Woensdag in De Vooravond: Syrische Jacob blijft hier door viral petitie
01:07 Patrick Kicken: Schiet Radio 538 zichzelf in de voet met zo`n groot...
14-04 Roxeanne boos om Hazes-docu: `Niet akkoord met gebruik van privébeelden`
14-04 Coinbase maakt ongekend beursdebuut
14-04 `TV-platforms komen onder druk te staan`
14-04 Dit zijn de eerste beelden van tweede seizoen ´The Hills: New Beginning´
14-04 Prime Video kondigt docuserie aan met Serena Williams
14-04 Nieuwe aflevering van ´Danny´s Wereld´ met gevluchte pedoactivist
14-04 Jur Bron: "Faillissement Joyne was volkomen onverwacht"