Nederlandse jongeren zijn `big spenders` als het om mode gaat

Uit de New Luxury Fashion Monitor van Winkelstraat.nl en onderzoeksbureau Qrius blijkt dat Nederlandse jongeren het liefste hun geld spenderen aan mode en er weinig tot niets is wat het koopgedrag kan beïnvloeden. Sterker; ruim twee op de drie koopt gerust regelmatig luxe fashion zoals Balenciaga-sneakers...


02-03 Nederlandse jongeren `big spenders` aan mode Fashion
02-03 Jongeren blijven ´big spenders´ in mode, geven voorkeur aan Nederlandse merken Fashion
03-03 Nederlandse jongeren zijn `big spenders` als het om mode gaat Medianieuws
02-03 Nederlandse jongeren: luxe mode is onmisbaar Marketing
02-03 Nederlandse jongeren zijn big spenders als het om mode gaat Meiden
16:39 Lustpil voor vrouwen: en je bent als man de gebraden haan in bed
16:35 Pansy Power – channel je inner Picasso en doe mee met de keramiek...
16:32 Trailer: The Suicide Squad
16:07 4 zeer banale villa`s boven de €1 miljoen grens
16:05 Het salaris en vermogen van makelaar en televisiepresentator Harry...
15:59 Wat is cutten en waarom is het zo belangrijk?
15:17 Hebben `De Verraders` met Samantha Steenwijk een monster in huis gehaald?
14:59 De nachttrein tussen Amsterdam en Praag gaat weer rijden
14:55 Te koop: Authentieke villa aan het water in Koog aan de Zaan
14:49 Londense miljoenenwoningen onverminderd populair
14:32 Spel recensie: Buzzer Battle, TDM publishing
14:17 Puck Moonens weekend work-out
14:17 Is Emma Wortelboer de nieuwe Linda de Mol?
14:16 Deze Nederlanders geven zich bloot in de OnlyFans-docu op Videoland
14:11 Ali B - Saus ft. Numidia
14:07 Zo ziet een `luxe` Noord-Koreaans ski-resort eruit
13:59 AeroMobil presenteert binnenkort de eerste vliegende auto
13:38 In ons geheugen geprent: de covers van Hans G. Kresse
13:29 Deze 10 kwaliteiten maken een man aantrekkelijk, volgens vrouwen
13:22 KVK-Bedrijvendynamiek: aantal faillissementen ten opzichte van eerste...