Heeft jouw klant ook een hekel aan chatbots?

Win de sympathie met meer empathie In 1966 noteert Joseph Weizenbaum in de kantlijn van de chatbot ELIZA een bijzondere observatie. Hij merkt dat de gebruiker automatisch menselijke eigenschappen toekent aan zijn virtuele therapeut. Meer dan vijftig jaar later lijkt deze wetenschap nieuw leven te blazen...


18-11 Klant 2.0 hunkert naar empathie en personalisatie Consument & 50+
29-10 Empathie kan in de ogen van de toeschouwer zijn Blogs
22-11 What Is certainly A Most desirable Internet Gambling... Verhalen
29-10 Songfestival.be Rewind: 1966 Showbizz
07-11 Ben jij klant van Ziggo Kijk uit: oplichters willen... Crime
21:41 MediaTek introduceert Dimensity 1100- en 1200-soc´s voor 5G-smartphones
21:08 TikTok test nieuwe ´interviewfunctie´ bij populaire videomakers
20:43 Netflix maakt shuffleknop later dit jaar beschikbaar voor kijkers
20:35 Netflix brengt shufflefunctie in eerste helft van 2021 uit voor alle...
20:08 Netflix voegt later dit jaar shuffle-knop toe aan apps
19:59 ´R&d-uitgaven door chipfabrikanten bereikten recordhoogte in 2020´
19:13 Twitter draagt presidentsaccount @POTUS officieel over aan Joe Biden
19:08 Avondklok-amusement: de films, series en games van 2021
18:47 LG overweegt om te stoppen met het maken van smartphones
18:32 Fix je pc met de tools in de Windows Repair Toolbox
18:11 3D Hubs voor honderden miljoenen naar Protolabs
18:11 ASML ziet omzet en winst flink stijgen
18:05 Amsterdam wil dat inwoners anoniem in openbare ruimte kunnen zijn
18:04 Citrix wil werkbeheerspecialist Wrike overnemen
18:03 Eerste Samsung Galaxy S21 teardown is goed nieuws voor reparateurs
17:54 Hans de Boer overleden
17:38 Naar deze 10 films kijken we dit jaar uit
17:35 India vraagt WhatsApp om aangekondigd privacybeleid terug te trekken
17:21 Europese miljoenenboete voor Valve en videogame-uitgevers wegens geoblocking