’Facebook mag straks niet zomaar gepersonaliseerde reclame tonen’

Meta Platforms, het moederbedrijf van Facebook, mag binnenkort alleen nog maar gepersonaliseerde advertenties tonen als gebruikers toestemming hebben gegeven voor het gebruik van hun gegevens. Dat heeft de Europese privacytoezichthouder EDPB bepaald in een nog vertrouwelijk besluit, meldt persbureau...
07-12 ´Meta mag niet zomaar gepersonaliseerde advertenties tonen op Facebook´ Internet & ICT
07-12 ´Meta mag straks alleen met toestemming gepersonaliseerde reclame tonen´ Medianieuws
06-12 Reuters: Facebook mag niet zomaar gepersonaliseerde reclame tonen Economie
07-12 Facebook-moederbedrijf moet toestemming vragen om reclame te personaliseren Internet & ICT
06-12 Moederbedrijf Facebook grote verliezer op Amerikaanse beurs Economie
18:40 Europese beurzen sluiten lager
18:33 China wil banden met Nederland versterken
18:20 Philips sluit dag af als grote winnaar in negatieve AEX
18:19 Installateur Hoppenbrouwers krijgt eerste rvc en benoemt Volvo-veteraan...
18:19 Nederlanders blijven ook na corona flink doorsparen
18:17 Envipco levert flessenautomaten aan twee grote Schotse supermarkten
18:15 De Wever í la Trump maakt het Vlaamse regering moeilijk
18:09 Eindhoven: ontslagen personeel Philips vast snel weer aan de bak
18:09 Geweldexplosie dreigt na spiraal van agressie tussen Israëli´s en Palestijnen
18:03 Spaanse inflatie jaagt lange rente hoger
17:59 Techaandelen onderuit in AEX
17:58 Adani Group verwerpt fraudebeschuldiging, aandelenkoers blijft kelderen
17:58 Werkvraag: wie betaalt bij ov-staking extra kosten om op werk te komen?
17:51 Leven 16 procent duurder in twee jaar
17:49 Met afketsen fusie zijn RTL en Talpa terug bij af; maar er zijn alternatieven
17:47 Slotcall: AEX beperkt verlies, NL huizenprijzen verder onder druk
17:45 Mega gaat vaste energiecontracten testen
17:45 Belgische start-up pioniert met zelfrijdende robotprinter
17:40 Beursblog: AEX omlaag onder druk Prosus en ASML; Philips topper