Reuters: Facebook mag niet zomaar gepersonaliseerde reclame tonen

Meta Platforms, het moederbedrijf van Facebook, mag binnenkort alleen nog maar gepersonaliseerde advertenties tonen als gebruikers toestemming hebben gegeven voor het gebruik van hun gegevens. Dat heeft de Europese privacytoezichthouder EDPB bepaald in een nog vertrouwelijk besluit, meldt persbureau...


07-12 ´Meta mag niet zomaar gepersonaliseerde advertenties tonen op Facebook´ Internet & ICT
07-12 ´Meta mag straks alleen met toestemming gepersonaliseerde reclame tonen´ Medianieuws
07-12 Facebook-moederbedrijf moet toestemming vragen om reclame te personaliseren Internet & ICT
06-12 ’Facebook mag straks niet zomaar gepersonaliseerde reclame tonen’ Economie
06-12 Moederbedrijf Facebook grote verliezer op Amerikaanse beurs Economie
10:27 Gerecht onderzoekt uitgaven Waals Parlement
10:24 De slag bij Tolbert
10:21 Consumenten besteden meer, maar krijgen daar minder voor
10:19 Kinderarmoede is een blinde vlek
10:15 België ontsnapt aan recessie
10:11 Duitse werkloosheid onveranderd
10:08 ´Uitvoering geven aan het Akkoord van Parijs is voor alle banken...
10:08 Cognito breidt uit naar Duitsland
10:08 AFM presenteert agenda voor 2023: `We moeten samen aan de bak`
10:07 Beursblik: AMG verkleint risico
10:06 Virtualrealitybril voor de PlayStation 5 minder in trek, Sony verlaagt...
10:05 ING verhoogt koersdoel Shell
10:01 Krapte op de arbeidsmarkt? Werf zonder functieomschrijvingen
09:59 Onderzoek naar raadselachtige logica van de Canadese centrale bank
09:59 Britse trots Rolls-Royce verkeert in doodsnood
09:56 Duurzame energiebranche: gooi geen geld weg met fossiel
09:56 EU: handel in namaakartikelen bedreigt voortbestaan mkb`ers
09:54 BKR-leed bij Vesting Finance; ING en NN blijven klanten het moeras...
09:51 Duurzame energiebranche waarschuwt: gooi geen geld weg met fossiel
09:49 Eerste tekenen Chinees economisch herstel na loslaten covidmaatregelen