NRW kiest nieuwe focus en gaat verder onder de naam Kern

De afgelopen decennia is er veel veranderd in de manier waarop er naar winkelcentra en winkelgebieden wordt gekeken. Na jaren van groei ligt nu de nadruk op transformatie. Kernen van steden en wijken moeten compacter en beter gemaakt worden, met minder focus op enkel winkels. De coronacrisis...
26-02 NRW wordt Kern: ´We laten retail niet los, maar voegen er iets aan toe´ Huizenmarkt
23-02 Whitepaper: Wat is er veranderd in omnichannel retail Alles. Fashion
24-02 HEMA teleurgesteld in winkelen op afspraak: ´Zo hebben wij er niets aan´ Retail
24-02 In de pandemie blijken vrouwen een stuk ambitieuzer dan mannen Magazines
20:42 Kabinet geeft Fieldlab Evenementen toestemming voor opschalen
18:45 Jumbo wijzigt winkelorganisatie
18:45 Marvia lanceert de Marketing Kalender 2.0
18:45 Peter van Dongen nieuwe commissaris moederbedrijf Bruna
18:30 EG Group versterkt positie in retail met overname drie KFC´s
18:26 PostNL lanceert campagne over reductie van retouren
18:22 Hoe Budget Home Store succes behaalt door zichzelf te blijven
18:22 Moederbedrijf Bruna benoemt nieuwe commissaris
18:22 Acht op de tien aankopen via betaalpas, smartphone of wearable
18:16 Logistiek dienstverlener gehackt: tekort aan kaas bij Albert Heijn
18:16 Supply chain onmisbare partner bij omgaan met strategische paradoxen
18:04 Hier komt je favoriete sneaker vanzelf naar je toe
17:55 Uniqlo en Inditex aangeklaagd wegens dwangarbeid
17:55 Kazidomi wil Nederlandstalige markt inpalmen
17:55 Amazon lanceert nieuw food-huismerk
17:55 BoekenVoordeel vraagt faillissement aan in Nederland
15:07 Sodexo en Uber Eats starten samenwerking
13:07 Just Eat Takeaway maakt grote sprongen
11:55 Megagroei (+79%) Just Eat Takeaway.com smaakt naar meer