Tips voor webwinkels in ´coronatijden´

Webwinkels kunnen volgens Pinnacle Cart slim inspelen op de crisis en het veranderde consumentengedrag. Hoe? Dat zie je in deze infographic.


11-12 Zo creëer je meer brand awareness: vijf tips Retail
12-01 Dit zijn de belangrijkste ontwikkelingen in 2021 volgens VIA Marketing
14-12 Het einde van de "cart girls"… Golf
21-12 Vastint koopt gebouwencomplex van Pinnacle in Haarlem Huizenmarkt
25-01 Pure webwinkels profiteren van corona effecten Economie
07:34 VEGAPULS 69 – Radar niveaumeting met 80 GHz
07:34 Lybover herontwerpt brekerpoces Borax Français
07:12 Julia`s start thuisbezorging
28-02 Autoradam opent Van Zuyderzee broodjeszaak en illy koffiecafé
28-02 Mol Schuddebeurs heropent Shell-station De Schelphoek
28-02 5.000 vierkante meter extra voor kunststoflogistiek in Hardenberg
27-02 Directeur Gerard Visser van Brandsfirm Care & Cure overleden
27-02 Vanas lanceert nieuwe horizontale carrousel: 550 orderlijnen per uur per persoon
26-02 Beyond Meat gaat in zee met McDonald`s en Yum!
26-02 Detailhandel zet bijna 6 procent minder om in januari
26-02 Pearle-moeder Grandvision duikt in het rood
26-02 Ariel All-in-1-pods leveren supermarkten 527 duizend euro per week...
26-02 INretail naar rechter voor heropening winkels
26-02 Column: De juiste ondernemer voor de juiste franchiseformule
26-02 Wereldprimeur: drone op 5G telt voorraad in magazijn
26-02 Het decennium in retail: 10% minder winkels
26-02 Vinobox: het algoritme als je sommelier
26-02 Demand sensing: vertrouwen op AI, ook bij disrupties