Retail post-corona: "Minder, maar betere winkels"

Covid-19 was nog maar het tipje van de sluier: de jaren ´20 worden een decennium vol disruptie. Hyperpersonalisatie, hybride winkelconcepten en ´social commerce´ breken helemaal door, met dank aan de pandemie.


01-11 Tour-baas Prudhomme licht al tipje van de sluier: Eerste... Wielrennen
27-11 Toekomstvisie Kawasaki: Hybride, AI en Autopilot Motor
25-10 Romain Grosjean licht een tipje van de sluier op: ´Einde... Formule 1 & Autosport
10-11 Gartner: Composabiliteit helpt disruptie door COVID-19... Internet & ICT
23-11 Temptations Gianni licht tipje van de sluier op over... Magazines
16:54 Docks Bruxsel blijft hoopvol voor toekomst
16:47 Home Instead Thuisservice van start in Drechtsteden
16:34 Too Good To Go viert 3-jarig bestaan met redden van 6 miljoenste maaltijd
16:14 Talentontwikkeling moet cross-functioneel
15:54 Eigenaar Eye Wish en Pearle zet herstel verder
15:54 BREAKING - e5 Mode: Bultiauw ´out´, opgezet spel of niet?
15:47 Douglas sluit een op de vijf Europese vestigingen
15:30 Amsterdamse havenregio wil in 2 jaar 20 trucks op waterstof
15:30 BOB Autowas IJsselmonde (Rotterdam) opent ´s werelds eerste band...
15:20 Webshop Wibra in de lucht
15:14 Voorraad is emotie
15:01 Waarom Amazons grootste kantoor in India staat
15:01 Zo zag het coronajaar 2020 eruit voor iDeal
15:01 Winnaar/verliezer van de week: Beter Bed en Aldi
15:01 Werknemersgeluk in 2021: ´Verklein de mentale afstand´
14:50 H&M waagt zich in virtuele paskamer
14:30 Berkman en Total presenteren gezamenlijke tankstations
14:20 Opnieuw minder boeken verkocht in winkels, online zit in de lift
14:14 Onderzoek naar haalbaarheid van hyperloop-netwerk in Nederland