Coronacrisis verandert takenpakket van chief marketing officers

De Covid-19-pandemie heeft Chief Marketing Officers (CMO´s) extra verantwoordelijkheden gegeven. Niet alle CMO´s zijn hier echter op voorbereid. Dat blijkt uit een nieuwe studie van adviesbureau Capgemini.


01-12 De volgende generatie CMO`s verandert het marketingvak voor altijd Medianieuws
01-10 Volgende generatie CMO Chief Marketing Officers zal het marketingvak ten goede veranderen Carrière & HR
30-09 CMO is vaak verantwoordelijk voor inzet van data en technologie Internet & ICT
25-08 Vijf acties voor Chief Supply Chain Officers voor een doelgerichte supply chain Internet & ICT
20-08 Gartner: Innovatie is belangrijk groeipad voor CMO Internet & ICT
21:29 Checken van opdrachtovereenkomst
20:29 Belangenvereniging startende ondernemer?
17:29 Ondernemer
17:20 Beschermen privacy is belangrijk punt voor donateur
16:29 SDG Rapportages: belangrijke rol bedrijven bij versnelling SDG`s
16:22 SDG Rapportages: belangrijke rol bedrijven bij versnelling SDG´s
15:22 Arbeidsmarktkrapte en tekorten op de arbeidsmarkt
14:29 Simpel contract opstellen Sponsorship Sport.
13:20 Ideeënbus op kantoor voor verzamelen gouden tips
13:06 Auberge du Bonheur zet alle koks op straat
13:06 Geen muzikale hokjes bij Sounds Like Trouble festival
12:29 Prijs monitoren/vergelijken en goedkoopste pakken
11:20 Wat als de bestuurder de OR niet informeert?
11:20 Fiscale behandeling van broodjes bij een vergadering
11:06 B. Your Event Manager 5 jaar!
10:58 APG en OMERS Infrastructure nemen Groendus over
10:58 Hans Langenhuizen, CEO in3: ´Focus op visie, niet gaan zwalken´
10:58 Anders Invest stapt in Royal Leerdam
10:30 Gimv investeert in Variass, specialist in elektronische en mechatronische...
10:29 [Artikel] Succesvol opschalen en groeien als startup: de timing is cruciaal