Klantervaring ondanks pandemie belangrijkste focus voor logistieke organisaties

Brisk Magazine plaatste het volgende bericht op hun website: Klantervaring ondanks pandemie belangrijkste focus voor logistieke organisaties.
24-11 Optimale klantervaring blijft prioriteit Consument & 50+
23-11 Eén op de drie organisaties overweegt thuiswerkvergoeding Onderneming & ZZP
30-11 Relatiegeschenk old fashioned Onderneming & ZZP
13-11 Heftruckchauffeur vergrijst in hoog tempo Onderneming & ZZP
27-10 Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity Onderneming & ZZP
00:32 Geef de werknemer zijn autonomie terug!
20-01 De eerste stap naar onze eigen onderneming..
20-01 Lockdown verder aangescherpt!
20-01 Magento.com
20-01 Neem deel aan publiek-private samenwerking in de waterstofsector
20-01 Oude schulden nieuw bij kvk
20-01 Schoon en veilig koken voor vluchtelingen in Kenia
20-01 Webinar: Op de koffie bij ONL en Valegis Advocaten
20-01 Eigen algemene voorwaarden voor verkoop op Bol.com/amazon
20-01 Cegeka wil doorstoten tot Europese top in Microsoft Dynamics
20-01 Donateursvertrouwen blijft stabiel eind 2020
20-01 ´Avondklok heftige maatregel voor iedereen´
20-01 ECHO nr. 10: Start van een herzieningsonderzoek naar vrijwaringsmaatregelen...
20-01 Save the date: Horizon Europe startevenementen
20-01 MedTech na Brexit: de nieuwe Britse regelgeving
20-01 Generaties X, Y of Z: sterktes en zwaktes
20-01 `Avondklok heftige maatregel voor iedereen`
20-01 Nederlands consortium start onderzoek naar opschaling waterstof
20-01 Fastener Fair Stuttgart uitgesteld
20-01 Avondklok en alle andere maatregelen tot en met tenminste 9 februari