Mis ´m niet: campagne voor HPV-vaccinatie van start

Haal zo snel mogelijk de eerste prik tegen het Humaan papillomavirus (HPV). Dat is de boodschap van de ´Mis ´m niet´ campagne die deze week van start ging. Roorda Reclamebureau ontwikkelde de campagne waarin onder andere mobiele vaccinatielocaties door het land trekken.


31-05 Laatste kans gratis HPV-vaccinatie jongvolwassenen Algemeen
02-06 GGD: Laatste kans gratis HPV-vaccinatie jongvolwassenen Alkmaar
09:51 KVGO op PRINTmatters Vakdag 2023: ‘Samen kijken wat we voor jou kunnen...
09:30 Kek Mama stopt met maandelijkse frequentie en wordt kwartaalblad
08:54 Facebook is grootste sociale netwerk van België
08:48 Open deuren intrappen op de socials? Wees eens wat origineler
08:36 Podcast Tech M&A Insider: alles over het verkopen van een techbedrijf
08:33 Path&é introduceert loyaltyprogramma ‘Club Path&é’
08:18 Nederland staat in de EU op de derde plaats wat betreft octrooiaanvragen...
08:03 Koken in een Whirlpool vaatwasser
07:42 `Microsoft wilde zoekmachine Bing aan Apple verkopen`
07:13 Barbara Bijlaard (DDB) over divers talent, allenstaand moederschap...
07:13 Dawn gaat verder als Springbok, Inge Ligthart doet stap opzij
07:00 Dawn wordt Springbok, CEO Inge Ligthart draagt stokje over aan nieuw...
06:36 Startup BASH: platform en app voor alles rond evenementen
28-09 [ONDERZOEK] `AI meest beangstigende technologie vol sociale impact`...
28-09 Fightclub opent ééndagsrestaurant voor Whirlpool
28-09 Nieuw management Edelman Amsterdam moet tot transformatie leiden
28-09 Epic Games ontslaat 870 werknemers
28-09 Everspring wil telers naar marktplaatsen brengen
28-09 De sleutels tot succes voor het bouwen van een sterk bureaumerk