Succesvol met een strategische customer experience strategie

Customer experience is één van de belangrijkste aspecten om succesvol te zijn in het digitale tijdperk. Wil je weten hoe je de klantbeleving naar een hoger niveau tilt door strategische keuzes te maken én deze met concrete acties te implementeren in jouw organisatie?...


08-05 [branded content] Wat zijn de belangrijkste customer experience trends van 2023 Marketing
14-03 Expert worden op het gebied van digital marketing Marketing
20-04 Het Customer Experience trendrapport van 2023 Marketing
04-04 Waarom veel customer experience programma´s mislukken Consument & 50+
11-04 FD Mediagroep kiest Tomorrowmen™ als strategische partner in digitale marketing Medianieuws
09:48 10 opvallende Facebook-trends voor 2023 [infographic]
08:02 Startup ChatLicense: app die kinderen &én ouders stap voor stap smartphone-wijs
07:32 Infographic: Meta loopt (nog wel) voorop in VR-headsets
07:02 TU/e en NXP gaan samenwerken aan nieuwe technologie voor draadloze...
02-06 200.000e bezoeker voor Remastered onder Erasmusbrug
02-06 Keller Sports start door onder vleugels WeSports
02-06 In één dag een font maken: Makes Sans™
02-06 Heineken haalt posters voor Silver-bier weg omdat modellen te jong...
02-06 Hein Schumacher treedt aan bij Unilever - exit Braams
02-06 `Superdry wil e-commerce uitbesteden`
02-06 Tracks & Sync Of The Month met Dominic Fike, Surfaces en Bruno Major
02-06 Verkoop smartphones daalt sterker dan gedacht
02-06 Hoogste tijd voor content als businessmodel
02-06 Jumbo zet de `one man-marketingshow` van Frits van Eerd terecht bij het vuilnis
02-06 Talpa schakelt kunstmatige intelligentie in voor persoonlijkere audioreclames
02-06 Recht op reparatie
02-06 Digitaal merk Proudies richt zich op de generatie 60
02-06 Amerikaanse luchtvaartautoriteit wil uniforme regels bezorgdrones
02-06 Topvrouw Tracy Tank (corporate affairs) weg bij Heineken, Joanna Price...