Albert Heijn verrast met uitgebreid assortiment voor Pasen

Albert Heijn verstopt de komende twee weken paaseieren in de televisiereclame, de Bonusfolder en op de website ah.nl. Klanten kunnen via de social mediakanalen van Albert Heijn laten weten hoeveel eieren ze hebben gevonden en maken kans op een boodschappencadeaubon van 50 euro.


20:49 E-commerce sector: `Consumentenvertrouwen neemt toe in tweede half...
17:42 Mis ´m niet: campagne voor HPV-vaccinatie van start
17:24 Vroege Vogels (BNNVARA): madeliefje gekozen tot Nationale bloem van Nederland
17:18 Media Oeuvre Award 2023 naar Floortje Dessing
09:48 Waarom strategische overnames juist voor het MKB interessant zijn
03-06 Drukkerijmuseum Meppel sluit
03-06 10 opvallende Facebook-trends voor 2023 [infographic]
03-06 Startup ChatLicense: app die kinderen &én ouders stap voor stap smartphone-wijs
03-06 Infographic: Meta loopt (nog wel) voorop in VR-headsets
03-06 TU/e en NXP gaan samenwerken aan nieuwe technologie voor draadloze...
02-06 200.000e bezoeker voor Remastered onder Erasmusbrug
02-06 Keller Sports start door onder vleugels WeSports
02-06 In één dag een font maken: Makes Sans™
02-06 Heineken haalt posters voor Silver-bier weg omdat modellen te jong...
02-06 Hein Schumacher treedt aan bij Unilever - exit Braams
02-06 `Superdry wil e-commerce uitbesteden`
02-06 Tracks & Sync Of The Month met Dominic Fike, Surfaces en Bruno Major
02-06 Verkoop smartphones daalt sterker dan gedacht
02-06 Hoogste tijd voor content als businessmodel
02-06 Jumbo zet de `one man-marketingshow` van Frits van Eerd terecht bij het vuilnis