Als het aan Sophia Dominguez (Snapchat) ligt, lopen we straks allemaal rond met een AR-bril op ons hoofd

Een interview met de topvrouw van Snap over de kansen van Augmented Reality voor merken en consumenten.


10-03 ´We zijn niet geschikt voor platte beeldschermen` Economie
20-04 Snapchat breidt technologie uit naar paskamers Fashion
13-04 [column] Marketing Affairs 3: Merkvoorkeur voor marketing Marketing
24-03 Voorproefje Vastgoed 3: interview met marketeer Andries Hiemstra en alles over marketing Huizenmarkt
19:48 RTL beraadt zich op aanpak van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland
16:14 Amazon hoeft belastingschuld niet te betalen
16:03 [interview] Chef Ramon Beuk en Jennifer Nannings schrijven Soep Goed
15:54 Karwei en AkzoNobel winnen bij Shopper Marketing Awards
15:42 DartGroup wordt weer DartDesign en viert 55-jarig bestaan
15:36 ADE en Eventix bundelen krachten voor ADE Pro Conference
15:30 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne voor KiKa
15:03 Clementoni en #spon zetten in op Influencer Marketing
15:02 DML: Programmatic outdoor onbekend bij lokale retail
15:00 EB Live augustus 2023: Regelgeving & Veiligheid, Connected Events...
14:33 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne KiKa
14:20 Sander Schouten (Beyond Sports): `Door met verschillende platformen...
14:08 Colruyt opent derde OKay Direct
14:04 Aftellen tot de Programmatic Awards met juryvoorzitter Richard Vis
14:00 Bravoure en Moco winnen gouden Dutch Interactive Award
13:54 Clementoni kiest #spon voor Influencer Marketing
13:48 Dit zijn de 4 kenmerken die crisiscommunicatie bijzonder maken
13:18 RTL wil geld zien van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland
13:14 Een label voor vaak geretourneerde producten
13:03 Leon van Schie nieuwe Head of Marketing Hyundai Motor Netherlands