HalloStroom kiest INDIE Amsterdam voor eerste campagne die klanten aanmoedigt aan zichzelf te denken

Amsterdam - HalloStroom zet in hun eerste campagne de eerlijkheid van de klanten centraal: ze doen het niet alleen voor de wereld, maar ook voor zichzelf. Met de campagne wil de energieleverancier een duurzame transitie voor elkaar krijgen, waarbij klanten ook direct persoonlijk voordeel hebben.


22-03 HalloStroom kiest Indie Amsterdam, lanceert eerste campagne `Verbeter de wereld, denk aan jezelf` Marketing
23-03 Funda trekt in bij Zandbeek, Seepje kiest Higuita uit 6 bureaus en ander opvallend accountnieuws Marketing
11-04 FD Mediagroep kiest Tomorrowmen als partner digitale marketing Marketing
31-03 Drentse periode Van Gogh in campagne van Marketing Drenthe Marketing
17:18 Rózsa Groothoff, online-supermarkt Crisp: ´Voor goede campagnes...
09:48 29 tips om je lokale vindbaarheid te verbeteren [infographic]
07:50 Infographic: online reismarkt groeit met 1.107 miljard dollar
06:32 Interview: Jan van der Harst over WhatsApp als volwaardig e-commercekanaal
09-06 RTL beraadt zich op aanpak van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland
09-06 Amazon hoeft belastingschuld niet te betalen
09-06 [interview] Chef Ramon Beuk en Jennifer Nannings schrijven Soep Goed
09-06 Karwei en AkzoNobel winnen bij Shopper Marketing Awards
09-06 DartGroup wordt weer DartDesign en viert 55-jarig bestaan
09-06 ADE en Eventix bundelen krachten voor ADE Pro Conference
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne voor KiKa
09-06 Clementoni en #spon zetten in op Influencer Marketing
09-06 DML: Programmatic outdoor onbekend bij lokale retail
09-06 EB Live augustus 2023: Regelgeving & Veiligheid, Connected Events...
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne KiKa
09-06 Sander Schouten (Beyond Sports): `Door met verschillende platformen...
09-06 Colruyt opent derde OKay Direct
09-06 Aftellen tot de Programmatic Awards met juryvoorzitter Richard Vis
09-06 Bravoure en Moco winnen gouden Dutch Interactive Award