Charlotte Landman richt DIY-PR-business op voor ondernemers

Charlotte Landman heeft LOBster PR & Media opgericht, waarmee zij zich richt op startende, creatieve ondernemers, ZZP´ers en makers. Landman blijft daarnaast actief met haar communicatiebureau Lot of Brands. Als je geen budget hebt om je PR helemaal uit te besteden en zelf niet de expertise...


01-06 Creëer een economisch verantwoorde kantoorruimte: Slimme tips voor startende ondernemers Man
21-04 CTS Eventim lanceert mediabureau voor entertainmentmarkt Economie
06:32 Interview: Jan van der Harst over WhatsApp als volwaardig e-commercekanaal
09-06 RTL beraadt zich op aanpak van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland
09-06 Amazon hoeft belastingschuld niet te betalen
09-06 [interview] Chef Ramon Beuk en Jennifer Nannings schrijven Soep Goed
09-06 Karwei en AkzoNobel winnen bij Shopper Marketing Awards
09-06 DartGroup wordt weer DartDesign en viert 55-jarig bestaan
09-06 ADE en Eventix bundelen krachten voor ADE Pro Conference
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne voor KiKa
09-06 Clementoni en #spon zetten in op Influencer Marketing
09-06 DML: Programmatic outdoor onbekend bij lokale retail
09-06 EB Live augustus 2023: Regelgeving & Veiligheid, Connected Events...
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne KiKa
09-06 Sander Schouten (Beyond Sports): `Door met verschillende platformen...
09-06 Colruyt opent derde OKay Direct
09-06 Aftellen tot de Programmatic Awards met juryvoorzitter Richard Vis
09-06 Bravoure en Moco winnen gouden Dutch Interactive Award
09-06 Clementoni kiest #spon voor Influencer Marketing
09-06 Dit zijn de 4 kenmerken die crisiscommunicatie bijzonder maken
09-06 RTL wil geld zien van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland