Online shoppen gaat verder in de winkel met samenwerking Prada en Adobe

Prada Group en Adobe gaan verder samenwerken om de omzet van de groep te verhogen en klanten een real-time gepersonaliseerde ervaring te kunnen bieden in zowel de digitale als de fysieke winkels, maakten de twee bedrijven bekend tijdens de Adobe Summit.


22-03 Prada Group werkt aan nieuwe klantervaring in winkel en online Consument & 50+
22-03 Prada Group en Adobe werken samen aan vernieuwde klantervaring in de winkel én online Medianieuws
23-03 Prada Group personaliseert online en fysieke winkels met hulp van Adobe Fashion
23-05 Prada en adidas presenteren de allereerste samenwerking op het gebied van luxe voetbalschoenen Man
22-05 Prada en adidas werken samen en komen met een luxe voetbalschoenen lijn R&B & Hiphop
17:18 Rózsa Groothoff, online-supermarkt Crisp: ´Voor goede campagnes...
09:48 29 tips om je lokale vindbaarheid te verbeteren [infographic]
07:50 Infographic: online reismarkt groeit met 1.107 miljard dollar
06:32 Interview: Jan van der Harst over WhatsApp als volwaardig e-commercekanaal
09-06 RTL beraadt zich op aanpak van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland
09-06 Amazon hoeft belastingschuld niet te betalen
09-06 [interview] Chef Ramon Beuk en Jennifer Nannings schrijven Soep Goed
09-06 Karwei en AkzoNobel winnen bij Shopper Marketing Awards
09-06 DartGroup wordt weer DartDesign en viert 55-jarig bestaan
09-06 ADE en Eventix bundelen krachten voor ADE Pro Conference
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne voor KiKa
09-06 Clementoni en #spon zetten in op Influencer Marketing
09-06 DML: Programmatic outdoor onbekend bij lokale retail
09-06 EB Live augustus 2023: Regelgeving & Veiligheid, Connected Events...
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne KiKa
09-06 Sander Schouten (Beyond Sports): `Door met verschillende platformen...
09-06 Colruyt opent derde OKay Direct
09-06 Aftellen tot de Programmatic Awards met juryvoorzitter Richard Vis
09-06 Bravoure en Moco winnen gouden Dutch Interactive Award