Havas Lemz lanceert nieuw label Havas Play: ´Voor elk merk het juiste speelveld´

Met het label zijn ´relevante speelvelden´ ontwikkeld, zoals het Lichthuis met Typhoon voor Philips Hue.
22-03 Havas+Lemz breidt speelveld uit met internationaal label Havas Play Marketing
22-03 Havas+Lemz breidt uit met Havas Play Medianieuws
21-04 VR-game NanoClash Focus krijgt bewegende platforms en teams spelen tegen elkaar vanop aparte speelvelden Medianieuws
25-04 Dormio Group lanceert nieuw merk Summio Parcs Reizen
05-05 Judith Peters en contributisme: ´Alleen maar kijken naar geld en groei is eindig´ Marketing
17:18 Rózsa Groothoff, online-supermarkt Crisp: ´Voor goede campagnes...
09:48 29 tips om je lokale vindbaarheid te verbeteren [infographic]
07:50 Infographic: online reismarkt groeit met 1.107 miljard dollar
06:32 Interview: Jan van der Harst over WhatsApp als volwaardig e-commercekanaal
09-06 RTL beraadt zich op aanpak van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland
09-06 Amazon hoeft belastingschuld niet te betalen
09-06 [interview] Chef Ramon Beuk en Jennifer Nannings schrijven Soep Goed
09-06 Karwei en AkzoNobel winnen bij Shopper Marketing Awards
09-06 DartGroup wordt weer DartDesign en viert 55-jarig bestaan
09-06 ADE en Eventix bundelen krachten voor ADE Pro Conference
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne voor KiKa
09-06 Clementoni en #spon zetten in op Influencer Marketing
09-06 DML: Programmatic outdoor onbekend bij lokale retail
09-06 EB Live augustus 2023: Regelgeving & Veiligheid, Connected Events...
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne KiKa
09-06 Sander Schouten (Beyond Sports): `Door met verschillende platformen...
09-06 Colruyt opent derde OKay Direct
09-06 Aftellen tot de Programmatic Awards met juryvoorzitter Richard Vis
09-06 Bravoure en Moco winnen gouden Dutch Interactive Award