Appen met Jeroen Bessel van Veen

Op vrijdag 24 maart zal Jeroen Bessel van Veen, al 15 jaar creatief en dit jaar creative agency Better Than Yesterday gestart, een vliegende start maken aan een bijzonder jaar. Iedere dag, 365 dagen lang zal hij gaan hardlopen om geld op te halen voor het Prinses Máxima Centrum...


07-04 0930 creative agency wint pitch voor Feenstra Marketing
18-05 Aleksandr Suchkov from Stergo Media: The Creative Genius Shaping the Future of Online Marketing Internet & ICT
21-03 Appen met Nate Woodhead, Executive Creative Director bij VIRTUE Marketing
07-04 Feenstra kiest voor 0930 creative agency Marketing
22-03 Key Agency introduceert ´always-on marketing´ Marketing
17:18 Rózsa Groothoff, online-supermarkt Crisp: ´Voor goede campagnes...
09:48 29 tips om je lokale vindbaarheid te verbeteren [infographic]
07:50 Infographic: online reismarkt groeit met 1.107 miljard dollar
06:32 Interview: Jan van der Harst over WhatsApp als volwaardig e-commercekanaal
09-06 RTL beraadt zich op aanpak van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland
09-06 Amazon hoeft belastingschuld niet te betalen
09-06 [interview] Chef Ramon Beuk en Jennifer Nannings schrijven Soep Goed
09-06 Karwei en AkzoNobel winnen bij Shopper Marketing Awards
09-06 DartGroup wordt weer DartDesign en viert 55-jarig bestaan
09-06 ADE en Eventix bundelen krachten voor ADE Pro Conference
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne voor KiKa
09-06 Clementoni en #spon zetten in op Influencer Marketing
09-06 DML: Programmatic outdoor onbekend bij lokale retail
09-06 EB Live augustus 2023: Regelgeving & Veiligheid, Connected Events...
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne KiKa
09-06 Sander Schouten (Beyond Sports): `Door met verschillende platformen...
09-06 Colruyt opent derde OKay Direct
09-06 Aftellen tot de Programmatic Awards met juryvoorzitter Richard Vis
09-06 Bravoure en Moco winnen gouden Dutch Interactive Award