Nieuwe website de Oude Kerk brengt verleden en toekomst samen

De Oude Kerk lanceert een nieuwe website in samenwerking met digitaal strategisch bureau Bravoure. Met dit nieuwe digitale platform wil het museum de online zichtbaarheid vergroten en haar positie als hedendaags kunstinstituut verstevigen.


22-03 De Oude Kerk lanceert nieuwe website Marketing
20-04 Gronings digitaal bureau Concept7 breidt uit met Agency Unravel Medianieuws
31-03 Creatief bureau Multitude lanceert checklist voor ethische marketing Marketing
30-03 Creatief bureau Multitude lanceert ethische marketing checklist Marketing
17-03 Het Limburgs Museum lanceert het online museum van de toekomst Marketing
17:18 Rózsa Groothoff, online-supermarkt Crisp: ´Voor goede campagnes...
09:48 29 tips om je lokale vindbaarheid te verbeteren [infographic]
07:50 Infographic: online reismarkt groeit met 1.107 miljard dollar
06:32 Interview: Jan van der Harst over WhatsApp als volwaardig e-commercekanaal
09-06 RTL beraadt zich op aanpak van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland
09-06 Amazon hoeft belastingschuld niet te betalen
09-06 [interview] Chef Ramon Beuk en Jennifer Nannings schrijven Soep Goed
09-06 Karwei en AkzoNobel winnen bij Shopper Marketing Awards
09-06 DartGroup wordt weer DartDesign en viert 55-jarig bestaan
09-06 ADE en Eventix bundelen krachten voor ADE Pro Conference
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne voor KiKa
09-06 Clementoni en #spon zetten in op Influencer Marketing
09-06 DML: Programmatic outdoor onbekend bij lokale retail
09-06 EB Live augustus 2023: Regelgeving & Veiligheid, Connected Events...
09-06 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne KiKa
09-06 Sander Schouten (Beyond Sports): `Door met verschillende platformen...
09-06 Colruyt opent derde OKay Direct
09-06 Aftellen tot de Programmatic Awards met juryvoorzitter Richard Vis
09-06 Bravoure en Moco winnen gouden Dutch Interactive Award