Swapfiets lanceert internationale merkcampagne

Swapfiets is met de tagline ‘Own the City, Not the Bike’ een internationale campagne begonnen in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk. Het merk, dat fietsabonnementen aanbiedt, streeft naar meer leefbare Europese steden.


22-03 Swapfiets lanceert eerste internationale merkcampagne Marketing
20-03 Swapfiets lanceert eerste internationale merkcampagne ´Own the city, not the bike´ Marketing
06-06 Swapfiets lanceert Europese inleveractie Marketing
07-03 Apotheekketen BENU lanceert vernieuwde merkcampagne: ieder mens, andere zorg Marketing
15-05 Chocolademerk Hands Off lanceert nieuwe merkcampagne Marketing
19:48 RTL beraadt zich op aanpak van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland
16:14 Amazon hoeft belastingschuld niet te betalen
16:03 [interview] Chef Ramon Beuk en Jennifer Nannings schrijven Soep Goed
15:54 Karwei en AkzoNobel winnen bij Shopper Marketing Awards
15:42 DartGroup wordt weer DartDesign en viert 55-jarig bestaan
15:36 ADE en Eventix bundelen krachten voor ADE Pro Conference
15:30 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne voor KiKa
15:03 Clementoni en #spon zetten in op Influencer Marketing
15:02 DML: Programmatic outdoor onbekend bij lokale retail
15:00 EB Live augustus 2023: Regelgeving & Veiligheid, Connected Events...
14:33 Joe Public ontwikkelt eerste merkcampagne KiKa
14:20 Sander Schouten (Beyond Sports): `Door met verschillende platformen...
14:08 Colruyt opent derde OKay Direct
14:04 Aftellen tot de Programmatic Awards met juryvoorzitter Richard Vis
14:00 Bravoure en Moco winnen gouden Dutch Interactive Award
13:54 Clementoni kiest #spon voor Influencer Marketing
13:48 Dit zijn de 4 kenmerken die crisiscommunicatie bijzonder maken
13:18 RTL wil geld zien van 1,8 miljoen gratis meekijkers Videoland
13:14 Een label voor vaak geretourneerde producten
13:03 Leon van Schie nieuwe Head of Marketing Hyundai Motor Netherlands