Onderzoek SAS en CMO-Council: weinig vertrouwen in hybride CX-strategie

Het nieuwe ’Cracking Tomorrow’s CX Code’ onderzoek van de CMO Council in samenwerking met SAS (analytics software) toont aan dat maar weinig bedrijven erin zijn geslaagd de digitale transformatie door te voeren die noodzakelijk is voor een succesvolle hybride customer experience (CX).


30-01 Onderzoek SAS en CMO-Council toont tekortkomingen in huidige CX-strategieën Internet & ICT
30-01 SAS en CMO-Council stellen dat CX-strategieën tekortkomen Consument & 50+
30-01 Onderzoek SAS en CMO-Council toont tekortkomingen in huidige CX-strategieën Medianieuws
03-02 Onderzoek toont tekortkomingen in huidige CX-strategieën Carrière & HR
09:47 Een flinke pil: 3 tips om communicatie over duurzaamheid behapbaar...
25-03 Marketing in het bedrijfsleven: de juiste marketingstrategieën voor...
25-03 Midjourney v5: een stap dichterbij realistische AI-afbeeldingen
25-03 Onderzoek – Online bestedingen in 2022 5% omlaag in aantal en 9% omhoog...
25-03 Jenevermuseum herintroduceert drankmerk Rynbende
25-03 Waarom Social Commerce in Europa niet zo groot wordt als elders
25-03 Eindhoven sluit TikTok af voor ambtenaren
25-03 Infographic: eerste volledig jaar online kansspelen in beeld
25-03 KPN lanceert nieuw winkelconcept in Eindhoven
24-03 Recordaantal organisaties neemt deel aan cybercrisisoefening OZON...
24-03 Picnic presenteert eigen huismerk met meer dan duizend producten
24-03 EasyJet publiceert The Future of Travel Report
24-03 A.S.R. kilt iconische direct writer Ditzo (en ook Europeesche Verzekeringen)
24-03 Albert Heijn verrast met uitgebreid assortiment voor Pasen
24-03 Albert Heijn-oma speelt paashaas in nieuwe voorjaarscampagne
24-03 Erna Schmidt vertrekt (eindelijk) als manager corpcomms bij Talpa,...
24-03 Geen stortingen en opnames in ponden meer bij Binance
24-03 From Form: ´We kunnen een film heel design-focused benaderen en ontwerpprojecte
24-03 Benelux-baas Spotify vertrekt
24-03 Alexander Wijninga (Watermelon): `GPT-4-chatbot kan klantenservice...