Nederlander dagelijks 1:39 uur op social media

Internationaal onderzoek laat zien dat de Nederlander gemiddeld 1:39 uur per dag op social media zit. En dat is weinig. Het internationaal gemiddelde ligt een uur hoger. Nederland, België, Duitsland, Denemarken, Oostenrijk en Zwitserland scoren het laagst in het onderzoek van Meltwater naar socialmediagebruik...


31-01 We spenderen gemiddeld 2,5 uur per dag op social media Medianieuws
29-11 Leer hoe je een social media- en contentstrategie opzet Marketing
01-02 D&ít rapportcijfer geeft de gemiddelde Nederlander hun seksleven Magazines
28-01 Social Media Onderzoek 2023: `TikTok, Instagram en WhatsApp zijn de groeier, Twitter zakt weg` #cijfers... Marketing
15-02 ´Nederlanders zitten veel minder op social dan wereldwijd gemiddelde´ Marketing
11:43 My Jewellery droomt vooral van een winkeltje in Parijs
11:38 Gouden Film uitgereikt aan Nederlandse komedie All Inclusive
11:19 Mollie sluit samenwerking met Billie (BNPL) en opent tweede Nederlands...
11:19 Nacht van de Nederpop-clubtour start in Q-Factory
11:08 Is Nederland beter af zonder zomer- en wintertijd?
11:08 Nieuwe CEO voor digital product studio Q42
11:08 Een medewerker is arbeidsongeschikt, wat nu?
11:08 Twee aanstellingen in leadership team Zien Group
11:07 `Waarschuwingen bij datalekken vaak onduidelijk`
11:02 Huismerk-walhalla World of Private Label terug in in Amsterdam
10:43 Happy Piano Day!
10:38 Van Gogh museum trakteert vrijwiligers op meesterwerken
10:38 Duurzaam packaging design volgens Fonk magazine: werk aan de winkel!
10:32 H&M werkt samen met modehuis Mugler en lanceert designersamenwerking
10:19 Eventlocaties centraal in mei-editie EB Live
10:07 Apple Pay Later eindelijk beschikbaar in VS
10:02 Zes nominaties SAN NKOTB 2022
09:49 Dance Valley festival onthult volledig programma.
09:49 Twee extra concerten voor de reünie van Acda en de Munnik
09:49 Nieuwe Nor wint Limburgse Popprijs voor Beste Limburgse Muziek Organisatie