Domino´s komt met hit tijdens carnaval - de Frietzza

Met de introductie van de Frietzza hoef je niet meer te kiezen tussen pizza of frites, bijvoorbeeld tijdens carnaval. Feestact Gebroeders Rossig schreef samen met creatief bureau Wars het bijbehorende nummer ‘Ik wil met jou puntje puntje’.


27-01 Domino´s komt met carnavalshit: de Frietzza Marketing
12-11 `Verpakte pizza`s, frites, worst en andere fastfoodproducten beschadigen je hersenen` Opinie
06-02 Recept voor gezonde homemade pizza Atletiek
11-11 Pizza met frieten: een Italiaanse delicatesse of niet Opmerkelijk
28-02 Tienjarig jubileum wordt opgeluisterd met introductie van maar liefst zes nieuwe kleuren! Bouw
09:47 55 interessante feiten & cijfers over branding [infographic]
09:07 Emerce Recruitment: niet m&é&ér economie, maar im&índer economie
08:43 Wil de overheid wel dat we slechts beperkt online gokken? Een opmerkelijk...
08:07 Hands-on: Arlo Ultra 2 XL beveiligingscamera (2022)
07:13 Infographic: India loopt voorop met bewuste internetafsluiting
07:08 Appen met Mark Kulsdom: ´Als Vega´s is het goed om een beetje zelfspot...
06:31 Twitter publiceert broncode op GitHub
31-03 `Rot op met je vertrouwen`: Debat journalisten en woordvoerders maakt...
31-03 Maarten Roomer nieuwe marketingbaas AZ, Gabriëlla Bettonville weg na 19 jaar...
31-03 Green events centraal in mei-editie EB Live
31-03 Dit wordt het nieuwe logo van Pepsi
31-03 De Jeugd van Tegenwoordig schrijft nummer voor landelijke campagne...
31-03 Gamebeurs E3 afgelast na uittocht exposanten
31-03 Jeugd van Tegenwoordig schrijft nummer voor campagne Statiegeld op Blik´
31-03 Mondi en ATS-Tanner lanceren papieren band voor bundels en multipacks
31-03 Trending deze week: Artsen slaan alarm op TikTok!
31-03 Vetraagde start voor liveshoppingplatform Kijkshop
31-03 Bespaar tijd met herhalende handelingen in Excel [how to]
31-03 Waarom reclames elk jaar saaier worden (en cijferfetisjisme ongezond...