GfK Trends in Digitale Media 2022: Behoefte instant gratification neemt verder toe

De verdere digitalisering van het medialandschap voorziet in de behoefte van de consument om zelf te kunnen kiezen wat er wanneer wordt geconsumeerd. Zowel uitgesteld kijken, vooruitkijken als het streamen van video en muziek zijn in 2022 verder toegenomen.


27-01 Trends in Digitale Media 2022: instant gratification Medianieuws
26-01 GfK Trends in Digitale Media 2022: Behoefte instant gratification neemt verder toe Marketing
30-01 GfK Trends onderzoek: podcastgebruik neemt licht toe Medianieuws
02-02 Negen van de tien Nederlanders kijkt live TV-programma`s Radio
02-02 Trends in Digitale Media: 9 van de 10 Nederlanders kijkt live én uitgesteld naar tv-programma´s Medianieuws
00:29 Gefeliciteerd! Maar hoe verdeel je de taart?
29-03 [OPVALLEND] Melk boerderij transparant en traceerbaar met online data
29-03 Digitale identiteit burgers: doelen behaald, maar onduidelijkheid...
29-03 GfK: `Reisbranche bereikt nu online meer dan pre-corona` #onderzoek...
29-03 Empack 2023 pakt uit in Den Bosch
29-03 Persoonsgegevens van ongeveer 700.000 klanten van VodafoneZiggo gelekt
29-03 Roel Knoppers wordt algemeen directeur myBrand
29-03 Musk, Wozniak en Harari pleiten voor AI-pauze
29-03 Absolut mixt diversiteit
29-03 Verfmerk Cover Story brengt Scandinavisch design naar Nederland
29-03 BCC start eigen tech team: `Gaat veel verder dan alleen afleveren...
29-03 Soul food thuisbezorgd door All you can Art en Reakt
29-03 Komt er een Amazon browser?
29-03 Programmatic Awards 2023: Deadline verschoven
29-03 Een chatbot voor je bedrijf? Start niet met KPI`s! [onderzoek]
29-03 Fatbikemerk Knaap steekt de draak met zichzelf in over the top-commercial
29-03 Een online ad maken? Laat deze kansen dan niet liggen!
29-03 Pink Elephant en 4me gaan samenwerken
29-03 Google geeft gebruikers meer informatie over de advertenties die zij online...