ACM schroeft controle op nepkortingen op

De Autoriteit Consument & Markt gaat de komende tijd meer controleren op nepkortingen. Aanleiding zijn nieuwe, strengere regels die vanaf 1 januari 2023 ingaan.


07-12 ACM voert controle op nepkortingen op Medianieuws
06-12 ACM wil einde aan nepkortingen na komst strengere regels Overige
06-12 ACM gaat strenger toezien op nepkortingen Consument & 50+
06-12 Toezichthouder ACM gaat strenger toezien op nepkortingen Economie
06-12 ACM gaat strenger controleren op nepkortingen Consument & 50+
06:25 22 bedrijven bundelen krachten: de Club van Circulaire Ondernemers
06:25 GroupM brengt experts Greenhouse onder in nieuw label GroupM Nexus
06:08 [branded content] B2B digital marketing maturity model
05-02 Waarom de replicatiecrisis in wetenschap relevant is voor marketeers
04-02 Joris Mollinga (DuckDuckGoose): ‘Deepfakes vragen om een mindshift’
04-02 Inspiratieloos? 21 ideeën voor je contentkalender [infographic]
04-02 Infographic: De meest bezochte websites ter wereld
04-02 Koninklijke Joh. Ensched&é lanceert Ciphers.me: platform voor cryptozegels
04-02 Go Sharing staakt tijdelijk activiteiten door faillissement partner
03-02 Le spectre de Boko Haram van Cyrielle Raingou wint de Tiger Award...
03-02 Modemerk sOliver opent nieuwe winkel in Haarlem
03-02 Max Verstappen en EA SPORTS starten samwenwerking
03-02 Maxeda (onder andere Praxis) komt met online marketplace
03-02 Eerste namen 538 Koningsdag bekend
03-02 Eerste nummer 1-album voor Idaly
03-02 Nieuwe brandingtak Sprints & Sneakers
03-02 Milieudefensie ziet nieuwe Code voor Duurzaamheidsreclame overall...
03-02 Bijenkorf sluit Franse en Duitse webshops
03-02 De Bijenkorf stopt met webshops in Duits- en Franstalige landen
03-02 De 10 belangrijkste inzichten voor adverteerders uit het NMO-luisteronderzoek