Hoe PR steeds belangrijker wordt voor je marketingstrategie

PR en marketing worden met regelmaat door elkaar gehaald, maar er is wel degelijk een verschil tussen de twee. Echter, de twee disciplines hoeven elkaar absoluut niet uit te sluiten en in sommige gevallen kunnen ze elkander zelfs versterken. Een gouden duo? De verschillen tussen PR en marketing...


12-10 [OPVALLEND] PR en Marketing: verschil en overeenkomst Marketing
21-11 [branded content] De vijf bouwstenen van digital marketing strategie Marketing
24-11 Digital marketingstrategie in 5 stappen Marketing
06-01 Dell Concept Luna laptop kan in seconden uit elkaar gehaald Smartphones
30-12 Online marketing in recreatie & toerisme van alle kanten belicht tijdens Vakdag Vakantiebeurs Eropuit
01:25 Iris Reshef gaat communicatie NS leiden, rapporteert aan nieuwe topman...
26-01 [OPVALLEND] Vier op de vijf Nederlanders zijn gerustgesteld (dat zij de energier
26-01 Onderzoek roemt Hema, Bol.com en G-Star om hun digitale prestaties
26-01 Ambitieuze online supermarkt Crisp heeft een groot merkenprobleem
26-01 Robbie Williams nieuwe ster naast Felix the Cat
26-01 GfK Trends in Digitale Media 2022: Behoefte instant gratification...
26-01 De Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel van start met 66 partners
26-01 IAB EUROPA – TCF Townhall Webinars
26-01 Internetverkeer op BNIX daalde in 2022 voor het eerst
26-01 Ook Delhaize verstuurt veel minder papieren folders
26-01 Jeroen van Vliet nieuwe VP & Country Director Coca-Cola Europacific...
26-01 Google informeert consumenten beter na actie Europese toezichthouders
26-01 De zoekpartners in Bing & hoe je deze target of uitsluit
26-01 About You start member only outlet
26-01 De `war on TikTok´ gaan we niet winnen; we zijn er te opportunistisch...
26-01 Amazon lanceert vrachtdienst Air in India
26-01 ‘Social media belangrijkste middel om merkbekendheid te vergroten’
26-01 Shopper went aan idee `betalen voor retouren`
26-01 Forse boete voor Coinbase Europe
26-01 Stephanie McGuire benoemd tot Senior A&R Manager International CTM Publishing