Drimble drimble
Inloggen Registreren
Nieuws
112
112-Nieuws
Lokaal
Wonen
Zakelijk
Familie
Sport
Tech & Crypto
Entertainment
Crime
Inbraak
Corona
Nieuws > Dossiers > Marketing > Nieuwsbericht

Sinterklaas en de Kerstman zoeken koopjes en halen hun inspiratie op YouTube

Bron: Emerce Emerce
6 december 2022, 09:34

Consumentengedrag wordt be&ïnvloed door de grotere economische bewegingen. Dat geldt ook voor het huidige hoogseizoen voor veel retailers. Uit onderzoek blijkt dat consumenten minder en goedkoper inkopen doen en zich laten inspireren op YouTube. Niet alleen consumenten, ook retailers en adverteerders...

Lees verder bij bron
Meer berichten in 'Marketing'
Meer nieuws over: YouTube Sinterklaas
Artikelen in de categorie 'Marketing'
◄ Wouter Aalberse leidt tech- en dataplatform Channel Factory Vorige
Volgende Channel Factory breidt Nederlands team uit om te groeien in de EMEA-regio ►
Gerelateerde nieuwsberichten

05-12Sante Kerstman populairder dan Sinterklaas Magazines

21-11Culy Sinterklaas etentje 7 x culinaire inspiratie (oftewel: wat eten we met Sinterklaas ) Culinair

04-11Kunstzone Magazine `Ik blijf zoeken naar inspiratie` Kunst & Literatuur

21-11Metro | Eten en Drinken Sinterklaasetentje 7x culinaire inspiratie (oftewel: wat eten we met Sinterklaas ) Culinair

16-11De Limburger | Economie `Sinterklaas en de Kerstman geven goedkopere cadeautjes` Limburg

Recent nieuws in de categorie 'Marketing'

02:01Emerce Winst Samsung Electronics daalt met 69 procent

00:52Nieuws.Social [ONDERZOEK] `25% werkt bij organisatie die technologieën niet op de voet...

00:29Verkopersonline ‘Dat doen wij al jaren zo!’

00:25Adformatie ´Afblazen fusie RTL en Talpa op lange termijn schadelijk voor adverteerders´

30-01Fonk Online Is het tijd voor een nieuwe carrière?

30-01Fonk Online Alternatieven voor Trustly in het online casino

30-01Nieuws.Social `Eindelijk aandacht voor digitale toegankelijkheid voor mensen met beperking`

30-01Adformatie Topvrouw cyberbeveiligingsbedrijf Fox IT opmerkelijk openhartig

30-01Fonk Online Renault Group en Nissan Motor Co. versterken alliantie

30-01Marketingtribune Onderzoek SAS en CMO-Council: weinig vertrouwen in hybride CX-strategie

30-01Frankwatching 10 features in Google Drive en Docs om slimmer te werken

30-01Fonk Online Anne&Max lanceert sharefunding campagne om 1 miljoen op te halen

30-01Fonk Online Hoe nog mobiel blijven bellen in dure tijden? Hier dé tips!

30-01Emerce Beleggers willen veranderingen bij Salesforce

30-01Entertainment Business Belgische tickets Tomorrowland binnen 20 minuten uitverkocht

30-01Frankwatching Inzage in je data? Dit zijn je rechten en zo gaan bedrijven ermee...

30-01Adformatie Sven Sauvé, RTL: `Niet doorgaan fusie is slecht nieuws voor Nederlandse...

30-01Emerce Nederlander dagelijks 1:39 uur op social media

30-01Adformatie Sprite laat als sponsor van Black Panther 2 de superhero vliegen

30-01Emerce Meeste consumenten shoppen 2023 online prijsbewuster

Nieuw: Drimble Buurt Mailing
Lokaal nieuws
Coronavirus
Binnenlands nieuws
Buitenlands nieuws
Regio
Economie
Politiek
Voetbal
Sport
Vrouw
Man
Media
Auto
Gezondheid
Internet & ICT
Entertainment
Opinie
Dossiers
Marketing
Persberichten
Partner Berichten
Zoeken

Nieuws   ›
112
Binnenlands
Buitenlands
Corona
Economie
Politiek
Gezondheid
Media
Dossiers
 
Entertainment
Entertainment
Kunst & cultuur
Showbizz
Opmerkelijk
Series & Films
Muziek
Lokaal   ›
Nieuws per plaats
Buurt informatie
Postcode informatie
Familieberichten
Tweedehands
Weer

 
 
 

Sport   ›
Voetbal
Tennis
Wielrennen
Darts
Formule 1 & autosport
Wonen   ›
Huizen zoeken
Woningwaarde
Vergunningen
Bestemmingsplannen
Monumenten
Huizenmarkt

 

 


Crime   ›
112
112-Nieuws
Crime
Inbraken
Zakelijk   ›
Bedrijven zoeken
Faillissementen
Vacatures
Persberichten
Onderneming & ZZP
Carrière & HR
 
 
 
 
Tech   ›
Internet & ICT
Crypto
Blockchain
Games
Wetenschap
Nieuws update Blijf op de hoogte van het belangrijkste nieuws
Draag bij aan Drimble
Nieuwsbron toevoegen
Disclaimer
Werken bij Drimble Informatieproducten
Contact
Privacy
Cookie instellingen
Adverteren
Mobiele versie
© 2022 Drimble Media, onderdeel van Matrixian Group B.V.