Sinterklaas en de Kerstman zoeken koopjes en halen hun inspiratie op YouTube

Consumentengedrag wordt be&ïnvloed door de grotere economische bewegingen. Dat geldt ook voor het huidige hoogseizoen voor veel retailers. Uit onderzoek blijkt dat consumenten minder en goedkoper inkopen doen en zich laten inspireren op YouTube. Niet alleen consumenten, ook retailers en adverteerders...


05-12 Kerstman populairder dan Sinterklaas Magazines
21-11 Sinterklaas etentje 7 x culinaire inspiratie (oftewel: wat eten we met Sinterklaas ) Culinair
04-11 `Ik blijf zoeken naar inspiratie` Kunst & Literatuur
21-11 Sinterklaasetentje 7x culinaire inspiratie (oftewel: wat eten we met Sinterklaas ) Culinair
16-11 `Sinterklaas en de Kerstman geven goedkopere cadeautjes` Limburg
02:01 Winst Samsung Electronics daalt met 69 procent
00:52 [ONDERZOEK] `25% werkt bij organisatie die technologieën niet op de voet...
00:29 ‘Dat doen wij al jaren zo!’
00:25 ´Afblazen fusie RTL en Talpa op lange termijn schadelijk voor adverteerders´
30-01 Is het tijd voor een nieuwe carrière?
30-01 Alternatieven voor Trustly in het online casino
30-01 `Eindelijk aandacht voor digitale toegankelijkheid voor mensen met beperking`
30-01 Topvrouw cyberbeveiligingsbedrijf Fox IT opmerkelijk openhartig
30-01 Renault Group en Nissan Motor Co. versterken alliantie
30-01 Onderzoek SAS en CMO-Council: weinig vertrouwen in hybride CX-strategie
30-01 10 features in Google Drive en Docs om slimmer te werken
30-01 Anne&Max lanceert sharefunding campagne om 1 miljoen op te halen
30-01 Hoe nog mobiel blijven bellen in dure tijden? Hier dé tips!
30-01 Beleggers willen veranderingen bij Salesforce
30-01 Belgische tickets Tomorrowland binnen 20 minuten uitverkocht
30-01 Inzage in je data? Dit zijn je rechten en zo gaan bedrijven ermee...
30-01 Sven Sauvé, RTL: `Niet doorgaan fusie is slecht nieuws voor Nederlandse...
30-01 Nederlander dagelijks 1:39 uur op social media
30-01 Sprite laat als sponsor van Black Panther 2 de superhero vliegen