TikTok kiest ChannelEngine uit Leiden voor e-commerce

De Nederlandse scale-up ChannelEngine gaat TikTok helpen diens e-commerceactiviteiten internationaal serieus op te schalen. Social commerce voor anderhalf miljard gebruikers komt binnen handbereik. Webwinkels komt er niet bij aan te pas. TikTok wordt transactioneel, in app. Dat is het unieke”, vertelt...


08-12 ChannelEngine werkt samen met TikTok Internet & ICT
06-01 ChannelEngine stelt Chief Revenue Officer aan Medianieuws
30-11 E-commerce-overnamemachine Dwarfs dendert door Internet & ICT
14:43 De dood van Facebook: vijf redenen waarom het platform zoals je het nu kent...
14:32 Rogier de Bruin nieuwe ECD van ACE
14:16 Beter Bed: ´We zitten op een sweet spot´
14:07 Belgische pakjesbezorgers krijgen eerlijk betaald en moeten rusten...
13:47 Hoe staat jouw contentmarketing-tuintje erbij?
13:13 Stoppen met `woke` choco-characters van M&M`s blijkt mediastunt
13:08 Harrie Kuipers nieuwe CCO Happy Horizon
13:08 Sweet Petit Mini: nieuw merk voor de allerkleinsten
13:08 Maandag 30 januari nieuwe podcast ´Top 40 Stories´
13:01 Politie Noord-Holland gaat vaker drones gebruiken
12:38 Sprinklr wordt stichting: vergroten biodiversiteit belangrijker dan geld...
12:38 NPO Radio 1 wint Marconi Award voor Beste Zender
12:33 Shopify verhoogt prijzen in april
12:16 Picnic op de vingers getikt door NWVA
12:13 Het Nederlandse Spot On richt zich puur op audioreclames
12:08 Tweede ontslagronde Philips
12:02 Campagne Vogelbescherming om meer jonge gezinnen te bereiken
12:01 Boodschappen Flink in 4 steden te bestellen bij Uber Eats
11:49 Mí¥neskin met nummer 1-album naar uitverkocht Ziggo Dome
11:37 EntertainmentVisie – de toekomst van live (6): Henk Schuit, CTS EVENTIM