Sterk Digitaal Merk van Ingmar de Lange wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

Het boek ´Sterk Digitaal Merk´ is door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot hét marketingboek van 2022. Auteur Ingmar de Lange, merkstrateeg bij zijn bureau Mountview, heeft met zijn recente publicatie een vernieuwend en degelijk onderbouwd boek over merkbouw neergezet.
28-11 Ingmar de Lange wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2022 met Sterk Digitaal Merk Marketing
25-11 Sterk Digitaal Merk van Ingmar de Lange wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2022 Marketing
25-11 Boek Sterk Digitaal Merk wint PIM Marketing Literatuur Prijs Onderneming & ZZP
25-11 Sterk Digitaal Merk van Ingmar de Lange wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2022 Medianieuws
24-11 Pim Marketing Literatuur Prijs 2022 naar `Sterk Digitaal Merk` van Ingmar de Lange Marketing
17:37 Persoonsgegevens van ongeveer 700.000 klanten van VodafoneZiggo gelekt
17:08 Roel Knoppers wordt algemeen directeur myBrand
16:43 Musk, Wozniak en Harari pleiten voor AI-pauze
16:38 Absolut mixt diversiteit
16:08 Verfmerk Cover Story brengt Scandinavisch design naar Nederland
15:16 BCC start eigen tech team: `Gaat veel verder dan alleen afleveren...
15:08 Soul food thuisbezorgd door All you can Art en Reakt
15:07 Komt er een Amazon browser?
15:06 Programmatic Awards 2023: Deadline verschoven
14:47 Een chatbot voor je bedrijf? Start niet met KPI`s! [onderzoek]
14:43 Fatbikemerk Knaap steekt de draak met zichzelf in over the top-commercial
14:43 Een online ad maken? Laat deze kansen dan niet liggen!
14:38 Pink Elephant en 4me gaan samenwerken
14:13 Google geeft gebruikers meer informatie over de advertenties die zij online...
14:07 Emerce Recruitment: De toekomst van werk
14:02 Campagne benadrukt belang van keuze deuren
13:55 BBC gaat winkels verkleinen, meer adviseren
13:53 490 exposanten naar FESPA Global Print Expo 2023
13:53 Penguins uit de automaat
13:16 Scandinavische en Duitse wedloop in crossborder e-commerce lijst