Melissa Scholten van Digital Realty: ´Ik erger mij aan supermarktcommercials, vooral rond de Kerst´

Melissa Scholten is Communications Manager bij wereldwijde datacenterprovider Digital Realty, waar zij onder meer verantwoordelijk is voor de brand awareness in Nederland. Voor de rubriek ‘Mijn Marketing’ reageert zij op een aantal steekwoorden.


23-12 Piet Beltman country business manager Digital Realty Internet & ICT
22-12 Digital Realty stelt Piet Beltman aan als Country Business Manager Internet & ICT
23-11 Integratie van Interxion in Digital Realty afgerond Internet & ICT
23-01 Michel van den Assem draagt zijn functie MD Digital Realty Nederland over Internet & ICT
00:29 Gefeliciteerd! Maar hoe verdeel je de taart?
29-03 [OPVALLEND] Melk boerderij transparant en traceerbaar met online data
29-03 Digitale identiteit burgers: doelen behaald, maar onduidelijkheid...
29-03 GfK: `Reisbranche bereikt nu online meer dan pre-corona` #onderzoek...
29-03 Empack 2023 pakt uit in Den Bosch
29-03 Persoonsgegevens van ongeveer 700.000 klanten van VodafoneZiggo gelekt
29-03 Roel Knoppers wordt algemeen directeur myBrand
29-03 Musk, Wozniak en Harari pleiten voor AI-pauze
29-03 Absolut mixt diversiteit
29-03 Verfmerk Cover Story brengt Scandinavisch design naar Nederland
29-03 BCC start eigen tech team: `Gaat veel verder dan alleen afleveren...
29-03 Soul food thuisbezorgd door All you can Art en Reakt
29-03 Komt er een Amazon browser?
29-03 Programmatic Awards 2023: Deadline verschoven
29-03 Een chatbot voor je bedrijf? Start niet met KPI`s! [onderzoek]
29-03 Fatbikemerk Knaap steekt de draak met zichzelf in over the top-commercial
29-03 Een online ad maken? Laat deze kansen dan niet liggen!
29-03 Pink Elephant en 4me gaan samenwerken
29-03 Google geeft gebruikers meer informatie over de advertenties die zij online...