[ONDERZOEK] inflatiegevoelige consument kiest voor Lidl (ondanks bodemprijzen Dirk)

Uit het recent uitgevoerde prijsonderzoek herfst 2022 door BNNVARA-programma Kassa komt Dirk als de goedkoopste uit de bus van de 6 landelijke supermarkten. Wanneer je de consument echter vraagt om het hele assortiment te beoordelen en ook de kwaliteit erbij te betrekken daalt Dirk naar plaats 4, blijkt...


03-10 Merkonderzoek: inflatiegevoelige consument kiest voor Lidl ondanks bodemprijzen Dirk Tuinbouw
02-10 Inflatiegevoelige consument kiest voor Lidl ondanks bodemprijzen Dirk Marketing
15-11 ’Consument kiest minder luxe vakantie dichter bij huis’ Economie
25-01 Consument blijft zwichten voor korting Consument & 50+
15-11 Conversational support, marketing én commerce; efficiëntie voor een betere relatie met de nieuwe consum Carrière & HR
00:30 Jongeren vinden social media goed voor vriendschappen, maar minder...
06-06 Nederlandse mediasector ambieert leidende positie in immersive content
06-06 Nieuwe Afas-campagne moet tegenwicht bieden aan `logoplakkerij` en dominantie...
06-06 Ren&é de Heij CEO TakeAware
06-06 Streamingdiensten gaan 5 procent omzet investeren in Nederlandse producties
06-06 Ekstasis. Een universum van licht en geluid
06-06 `De junior van vandaag is de CEO van morgen`
06-06 Inflatie en toenemende concurrentie maken 73 procent van de Nederlanders...
06-06 School voor leiderschap THNK vindt het hoog tijd voor ander leiderschap
06-06 Hilton Garden Inn hotel Leiden in executieveiling
06-06 Flexodrukkers verdiepen zich in digitaal drukken
06-06 Eerste internationale kampioenschap seahiking in Den Haag
06-06 RouteLogic sleept Veluwse Innovatie Publieksprijs 2023 in de wacht
06-06 Google Wallet gaat meer passen ondersteunen
06-06 Tentoonstelling `Gevlucht om te Vechten
06-06 Gedragsverandering met content: leer van NS, ABN AMRO en Natuurhuisje
06-06 Nielsen Rapport: Netto mediabestedingen in Nederland stijgen
06-06 8 op de 10 mensen met een nieuwe baan, staat weer open voor nieuwe...
06-06 PostNL verrast door hoeveelheid online bestellingen
06-06 Femke Hellemons nieuwe Country Head van Adecco Nederland