Brand-suitable adverteren in tijden van oorlog

Online adverteren zonder je merk te beschadigen was al een flinke opgave voordat de oorlog in Oekraïne uitbrak. Maar in tijden van oorlog is ´brand-suitable´ en ´brand-safe´ adverteren nog lastiger. Wat kun je doen? Vanaf het moment dat Rusland Oekraïne is binnengevallen,...


12-05 `Brand safety is het fundament voor een veilige omgeving voor merken om te adverteren` Marketing
15-05 Online marketing, wat levert het op Zuid-Holland
30-06 Oorlog Oekraïne verandert kijk op inzet vluchtelingen in bedrijfsleven Carrière & HR
03:12 Robin Wollenberg, jurylid GPCM: Human touch in contentmarketing steeds...
08-08 Muziek als inspiratiebron voor reisbestemming
08-08 EasyJet en Spotify geven gepersonaliseerde reistips
08-08 Peggy van Sebillen verruilt Zuiderlicht voor museum Bonnefanten
08-08 Je doelgroep beter begrijpen? Denk als een etnograaf!
08-08 Van deze 8 fietswoordgrappen van Bol.com krijg je spontaan een slappe...
08-08 Nathalie Lam (Philips): ´Canal Parade richt zich op te groot publiek´
08-08 Coca-Cola dieper in gaming met Guild Esports
08-08 Het formaat van een verpakking en de invloed daarvan
08-08 Vakbeurs FACHPACK Neurenberg van 27-29 september 2022
08-08 Koop nu je ticket voor ADNIGHT 2022
08-08 Scale-up Maqqie evenaart nu al jaaromzet 2021
08-08 Deze zoekmachine toont privacyvriendelijke advertenties via Microsoft
08-08 Ondanks campagnes wachten consumenten tóch met online kerstaankopen...
08-08 Amazon neemt Roomba-maker iRobot over
08-08 Britse supermarkt Asda gaat flitsbezorgen
08-08 Waalse start-up lanceert digitaal toerisme in Vlaanderen via mobile...
08-08 Nieuwe spin-off van UAntwerpen pioniert in koolstoftransitie
08-08 Samenwerking Lowlands, Amazon Prime en Nespresso
08-08 King Gizzard & The Lizard Wizard schrapt Europese tour en komt niet...