Halal Amsterdam en LGTB.network hengelen op laatste dag Brons binnnen

Amsterdam - Op de laatste dag van het Cannes Reclamefestival viel Halal Amsterdam voor een tweede keer in de prijzen in de de categorie Film met We will become better voor LGTB.network. Ook op dinsdag was het al raak, toen scoorde deze fim Zilver in de categorie Film Craft.


22-06 Cannes Lions: Cheil Amsterdam en Halal Amsterdam in de prijzen Marketing
24-06 Cannes dag 5: Halal Amsterdam valt weer in de prijzen Marketing
21-06 Cannes Lions dag 2: Nederland wint 3 Leeuwen Marketing
21-06 Dag 2 Cannes ´22: Zilver voor LGBT.network en Halal Amsterdam Marketing
22-06 Het Internationale Reclamefestival is er en dit zijn de top 10 ads! Internet & ICT
00:50 [OPVALLEND] Gezelligheid belangrijker dan kwaliteit voor cultuurbezoeker
09-08 Spotify vernieuwt startscherm
09-08 De digitale game-industrie staat onder druk, maar kan weer groeien
09-08 Reserve Bank Australië onderzoekt mogelijkheden voor CBDC
09-08 Awakenings kondigt ADE 2022-programma aan
09-08 Behaal je doelstellingen met een optimale digitale marketingmix
09-08 Eind 2022 uitsluitend in Nederland geteelde paddenstoelen bij Albert...
09-08 Overheidsvoorlichting: framen en spinnen nu belangrijker dan feiten
09-08 Two Chefs Brewing lost na succesvolle jaren gecrowdfunde lening af
09-08 Bestelknop Bol.com aangepast na vonnis kantonrechter
09-08 XSYS behaalt zilveren medaille EcoVadis 2022
09-08 3 manieren om YouTube deze zomer effectief in te zetten
09-08 Roger Federer doet oude belofte gestand in nieuwe campagne Barilla
09-08 Kantonrechter: `bestelknop is geen betaalknop`
09-08 Fiverr lanceert B2B-campagne Team Up
09-08 Investeringsbedrijf van jonge Vlaamse ondernemers herdoopt tot OCTO...
09-08 Ochama rolt verder uit in Europa
09-08 Gotcha! Gotcha! Gotcha! voor het eerst op vinyl tijdens RSD 2023
09-08 Snelle bezorging en gepersonaliseerde winkelervaring bovenaan wensenlijstje...
09-08 Vervoersbedrijf Lyft gaat reclames tonen op e-bikes en in auto´s