Erik Schoppen: ´Alleen duurzame merkenbouw heeft nog toekomst´

Erik Schoppen is medeauteur van ´Strategisch merkenmanagement´, het standaardwerk op het gebied van toekomstgericht en duurzaam merkenbeheer. Deze maand is de vijfde herziene editie uitgekomen, nu volledig gericht op duurzame merkenbouw, op zowel economisch als sociaal en ecologisch vlak.


09-06 Muziekgebouw Eindhoven zet online marketing hoog op de agenda en gaat strategische samenwerking aan met M Medianieuws
27-05 Nieuwe Strategisch merkenmanagement focust op duurzame merkbouw Marketing
28-04 Duurzame sportkleding merken | Duurzame donderdag Reizen
15-06 Meld je aan voor de volgende Toekomst van Marketing Lunchbreak! Marketing
10:07 Jacqueline van den Ende (Carbon Equity): `Investeren in climate tech...
09:45 Socialmedia-trends 2022: welke voorspellingen kloppen? [infographic]
09:32 SGF lanceren campagne Je Monster de Baas
08:37 Brand-suitable adverteren in tijden van oorlog
07:13 Infographic: 46 procent Nederlanders stapt nooit in deelauto
06:49 Virtual reality-bril wijst scholieren op gevaren van criminele uitbuiting
01-07 Cryptomarktplaats Coinbase gaat in Nederland opereren
01-07 Wat kun je doen om medewerkers vitaal te houden?
01-07 Sensation en Heineken Silver willen beide verbinden en verrassen
01-07 TikTok torent boven andere `socials` uit met activisme voor abortusrecht
01-07 Cupola XS start met radio- en tv-studio
01-07 De toekomst van het gokken; 3 trends in het online casino die gewaardeerd...
01-07 Is spelen in het casino een belangrijk onderdeel van de moderne Europese...
01-07 Jacqueline Smit naar adviesbureau 3Rivers
01-07 GO Sharing genomineerd bij Coolest Dutch Brands
01-07 Out of office - ´In het groen krijg je andere prikkels´
01-07 ACM: Amazon Prime eenvoudiger op te zeggen
01-07 Nieuwe Firefox snijdt reclamecodes uit URL`s
01-07 Na 35 jaar eindelijk nummer 1-album voor Porcupine Tree
01-07 Ace en AMARU presenteren We Come From Far op KETI KOTI