Viral van de week: van ruilen komt... een Corteiz BOLO Jacket

Social media-bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.


14-01 Viral van de Week: Wordle, hoe een liefdesgebaar viral ging Marketing
18-02 Viral van de week: De Superbowl scoort! Marketing
07-01 Viral van de Week: Suikeroom Tony`s Chocolonely biecht op Marketing
11-03 Viral van de week: Online statements voor Internationale Vrouwendag Marketing
09-03 Viral van de Week: De wereld in blauw & geel Marketing
15:31 Nieuwe Limited edition Calvé Pindakaas nu met speculaas
15:09 SpaceX raket lanceert eerste cryptosatelliet in de ruimte
09:47 Snapchat voor je bedrijf: hoe werkt dat? 2022 update
09:43 25 simpele tips voor meer verkeer naar je website [infographic]
08:50 Emerce terug in de Beurs van Berlage met twee topevenementen
08:32 De grootste verschillen tussen Universal Analytics en Google Analytics...
06:50 Infographic: Een advertentie die schreeuwt om aandacht werkt averechts
06:02 Vanaf vandaag strengere regels voor online verkopers
27-05 Albert Heijn 135 jaar
27-05 AZ-seizoenkaartcampagne: eigen blik op voetbal, clubliefde en lef
27-05 Gronings ontwerpbureau lanceert vaderboks
27-05 ADfest: nieuwe lichting talent heeft voorkeur voor carrièrestart...
27-05 Audi duurzaam supporter van de Dutch Open 2022
27-05 Annalect Nederalnd wint IAB Europe Research Award
27-05 Marieke Heesakkers wint verkiezing Beste Brabantse Marketeer
27-05 Alpe d´HuZes is terug met maximaal aantal deelnemers
27-05 Universal op NFT marktplaats LimeWire
27-05 Erik Schoppen: ´Alleen duurzame merkenbouw heeft nog toekomst´
27-05 Flitsbezorgers vliegen uit de bocht, schrappen massaal banen