Nederlanders vinden tv-commercials minder leuk, online gokmarkt belangrijke oorzaak

Adformatie plaatste op 28 januari 2022 het volgende bericht op hun website: 'Nederlanders vinden tv-commercials minder leuk, online gokmarkt belangrijke oorzaak. Helft Nederlanders vindt tv-reclames de laatste 5 jaar een stuk minder leuk geworden.'


06-04 Nederlandse Radiocommercial Benchmark van start Marketing
28-01 [onderzoek] Nederlandse reclames verliezen ´fun factor´ Marketing
23-02 Stortvloed aan reclames online casino´s sinds nationale markt open is Midden-Groningen
10-02 Oud-voetballers en rappers: waarom gokbedrijven all-in gaan met reclames Economie
29-12 Datadriven Marketing in 2022 – Belangrijke trends en ontwikkelingen Marketing
08:34 Chantalle Weemaes: ´Professionals geven vaak net iets te veel gas´
08:22 Nieuwe EU-brede regels AVG-boetes bedrijven op komst
08:05 [branded content] Zo ontwerp je een succesvolle direct mail
07:46 Commissariaat voor de Media start toezicht op video-influencers
07:45 Ministeries gaven met 44,5 miljoen euro fors meer uit aan campagnes
07:22 Weer meer details over Sonos Sub mini
06:52 Analyse Infoblox: `Zo misbruiken cybercriminelen de oorlog in Oekraïne`
06:40 Bezorggebied Albert Heijn uitgebreid met 250.000 Belgische huishoudens
06:34 `Brand safety`: weeg kansen en risico`s bij contextueel adverteren
06:27 Popster Katy Perry te zien in nieuwe campagne Thuisbezord.nl
06:14 Met een bedrukte drinkfles houd je het fris
06:09 Deze Leuvens start-up ondersteunt bedrijven naar klimaatneutraaliteit:...
05:09 Hoe data je leiderschap ondersteunen
17-05 Top 50 sterkste dagattractiemerken van Nederland in 2022: `Nederlanders...
17-05 Dorkas Koenen (Rabobank) wint award CMO of the Year 2022
17-05 Hoeveelheid spambots op Twitter vormt hoofdpijndossier voor overname...
17-05 PubMatic breidt CTV uit met FUNKE, Rakuten Advertising en waipu.tv
17-05 De huur is te duur: BNNVARA opent Protestcamping in Rotterdam