Monitor Creatieve industrie: Blijvende banenmotor, maar is wel zwaar getroffen door Corona

De creatieve industrie is onverminderd een belangrijke banenmotor in de Nederlandse economie. Dat blijkt uit de Monitor Creatieve Industrie 2021 , een tweejaarlijks onderzoek van Media Perspectives naar de economische ontwikkeling in de creatieve industrie en ICT. Het aantal banen in de creatieve industrie...
24-01 Creatieve industrie blijft banenmotor, maar is wel zwaar getroffen door Corona Medianieuws
24-01 De creatieve industrie blijft banenmotor, maar is wel zwaar getroffen door Corona Medianieuws
25-01 `Creatieve industrie zwaar getroffen door corona` Medianieuws
24-01 Monitor Creatieve Industrie gelanceerd Marketing
24-01 Onderzoek: Amsterdam verliest terrein bij creatieve industrie Economie
07:22 Weer meer details over Sonos Sub mini
06:52 Analyse Infoblox: `Zo misbruiken cybercriminelen de oorlog in Oekraïne`
06:40 Bezorggebied Albert Heijn uitgebreid met 250.000 Belgische huishoudens
06:34 `Brand safety`: weeg kansen en risico`s bij contextueel adverteren
06:27 Popster Katy Perry te zien in nieuwe campagne Thuisbezord.nl
06:14 Met een bedrukte drinkfles houd je het fris
06:09 Deze Leuvens start-up ondersteunt bedrijven naar klimaatneutraaliteit:...
05:09 Hoe data je leiderschap ondersteunen
17-05 Top 50 sterkste dagattractiemerken van Nederland in 2022: `Nederlanders...
17-05 Dorkas Koenen (Rabobank) wint award CMO of the Year 2022
17-05 Hoeveelheid spambots op Twitter vormt hoofdpijndossier voor overname...
17-05 PubMatic breidt CTV uit met FUNKE, Rakuten Advertising en waipu.tv
17-05 De huur is te duur: BNNVARA opent Protestcamping in Rotterdam
17-05 Marketingfacts in het nieuw
17-05 Bol.com opent uitbreiding van fulfilment center
17-05 Bezoek Verspreiden.com op de Vakdag Print & Sign
17-05 Sweco Design Challenge 2022 van start met thema ´totaal lokaal´
17-05 The Next Web Conference kiest Clarity als strategisch communicatiepartner
17-05 Goldband verlengt ´Betaalbare Romantiek´ tour met twaalf shows
17-05 [onderzoek] Ruim helft Nederlanders positief over direct mail