GPT-3: een toonaangevende stap in tekstgerelateerde AI

Ontwikkelingen in de wereld van kunstmatige intelligentie gaan razendsnel. Het nieuwe GPT-3 genereert en interpreteert volledig automatisch teksten op allerlei gebieden. De potentiële toepassingen zijn eindeloos, ook op het gebied van marketing. Toch zijn er ook nog manco´s en minpunten. Lees...
04-01 Vijf voorspellingen rond het gebruik van kunstmatige intelligentie voor 2022 Medianieuws
14-02 Zo maakt kunstmatige intelligentie de zorg beter Wetenschap
02-02 Kan kunstmatige intelligentie volledig autonoom een slagewas telen Universiteit
15-03 Kunstmatige intelligentie: verwachtingen vs realiteit Internet & ICT
17-03 Wiskundige truc kan ontwikkelingstijd van kunstmatige intelligentie halveren Wetenschap
10:05 Dennis van den Bos (Solvari): ´Een minder overspannen markt zou welkom...
09:47 Van lurker tot peacock: welk socialmedia-type ben jij? [infographic]
08:35 Cultuuromslag naar een hybride organisatie: zo pak je het aan
07:23 Infographic: Twee derde Nederlanders vreest inperking privacy met invoering...
06:35 G7 wil aanpak stablecoins na cryptocrash
20-05 Koninklijke De Kuyper stelt Godelief van Erve aan als global marketing...
20-05 Retailers domineren verkiezing klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
20-05 Carolien Hulstman-de Wit benoemd tot country marketing manager Ikea...
20-05 Old boys network-relatiemannetjes inzetten? Slecht voor de reputatie!
20-05 Peter Vindevogel nieuwe CEO van The Park
20-05 Marketingfacts heeft alles nieuw!
20-05 Mini-docu VWS waarschuwt ouders voor gevaren derdehands rook
20-05 GGN en betaalprovider Buckaroo introduceren een full service creditmanagementopl
20-05 Google opent Bay View-campus
20-05 Verspreiden Enzo denkt in oplossingen
20-05 Het nieuwe zoeken in Google heet multisearch
20-05 Dutch Creativity Awards presenteert eerste juryleden
20-05 `Apples mixed reality bril getoond aan bestuur`