Infographic: Albert Heijn in 2021

Albert Heijn sluit het jaar af met 35 procent omzetgroei in e-commerce en een groei van AH Compact naar 50 steden. Het totale aantal winkels in Nederland en België ging voorbij de grens van 1100. De supermarkt heeft een marktaandeel van 35,9 procent in Nederland, een stijging van 0,9%pt ten opzichte...
04-01 Albert Heijn sluit zich niet aan bij E-commerce Nederland Supermarkt
26-01 Sterke groei grensoverschrijdende e-commerce Marketing
19-01 Albert Heijn groeit harder dan Jumbo in 2021 Boerderij
15:09 Chipsfabrikant Croky lanceert spaaractie met eigen NFT collectie
15:05 Albert Heijn breidt assortiment internationale keuken uit met 125 producten
14:59 Friesche Vlag breidt uit met plantaardige variant Friesche Vlag Barista...
14:58 NWO-subsidie voor learning communities om digitale transformatie te versnellen
14:50 SCREEN Europe op de Vakdag
14:34 Crowdmedia start wervingscampagne voor La Cubanita
14:15 Clinic: succesvolle online interne communicatie en communities
14:09 Twee dataspecialisten lanceren zusterbedrijf rond data-innovatie
14:04 Gentse start-up Contractify opent in Utrecht kantoor
13:50 Op de bon? Liever niet
13:50 KVGO: ´Marktsituatie is desastreus´
13:15 3 merkactivaties voor een knallende festivalzomer
12:52 Podimo wint Innovatieprijs in Online Radio Awards
12:45 Campagnepraat: Groote Museum van Artis laat kansen liggen
12:43 Ilse DeLange ontvangt Buma Lifetime Achievement Award
12:25 Laatste concert Rob de Nijs op 22 juni in Ziggo Dome
12:14 Ook Flink wil pandjes opleuken
12:14 Mytheresa breidt uit met lifestyle
12:13 De illusie van maakbaarheid volgens keynote C-day22 Lucas De Man
12:13 Blaudzun start voorjaar 2023 met theatertour NY-RIO-BERLIN