Viral van de Week: Knippen in het theater - hoe was jouw beurt?

Social media-bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.


14-01 Viral van de Week: Wordle, hoe een liefdesgebaar viral ging Marketing
18-02 Viral van de week: De Superbowl scoort! Marketing
07-01 Viral van de Week: Suikeroom Tony`s Chocolonely biecht op Marketing
11-03 Viral van de week: Online statements voor Internationale Vrouwendag Marketing
00:54 [PODCAST] Gehackt en wat nu? De podcast over true cybercrime!
26-05 Hoe arbeidsmarktcampagnes nog effect kunnen sorteren
26-05 Marieke Heesakkers is Beste Brabantse Marketeer
26-05 In één keer goed
26-05 Alibaba profileert van lockdowns
26-05 Groot-Brittannië start tweede onderzoek naar advertentiepraktijken...
26-05 Zo zet je je CX plannen om in gerichte acties
26-05 Traagste omzetgroei in maanden voor Baidu
26-05 Massa-ontslag bij flitsbezorger Getir, ook Zapp krimpt in
26-05 In 5 stappen naar een succesvolle display campagne
26-05 Smartphonegigant Vivo betreedt Nederlandse markt, inclusief grote...
26-05 ROQ `N Rolla herstart muzieklabel Nouveau Riche Music
26-05 í€0,01 per woord of toch een uurprijs: wat reken je als copywriter?
26-05 Scale-up Springlab: met technologie kinderen meer laten bewegen
26-05 Dan Gliatta van The Cargo Agency over het belang van B2B-marketing...
26-05 De meeste klanten klagen niet
25-05 The Best Social Awards 2022: Rijk Hofman, Antoon en Jutta Leerdam...
25-05 Thuiswinkel en partners lanceren scamadviseur
25-05 Thuiswinkel.org lanceert scamadviser `ScamCheck`
25-05 Tijdens de war on talent zetten grote techbedrijven personeel op straat