HvA-campagne: Maak werk van je verhaal

HvA-opleidingen communicatie + creative business starten in september 2022 met een onderwijsprogramma waarbij studenten worden opgeleid tot verhalenmakers. Voor dit nieuwe curriculum is een nieuwe instroomcampagne gemaakt door bureau Hammerfest.
20-01 HvA-opleidingen CO+CB maken werk van hun verhaal Marketing
11-03 Hogeschool Tio voegt communicatie-opleidingen toe aan portfolio Marketing
15-03 WARC Rankings 2022: Creative 100 bekend! Marketing
26-01 `Terug naar de campus`: radio van studenten voor studenten MBO & HBO
28-03 South African Tourism zoekt Marketing en Communicatie Manager Reizen
09:05 Oprichter Jack Dorsey nu echt weg bij Twitter
09:05 [column] 3 gouden regels voor communicatie over sustainability
08:47 Zo speel je met SEA in op Google`s veranderende zoekresultatenpagina
08:35 Branchebrede samenwerking tegen scams
08:35 Met data en AI zorgen voor optimale klanttevredenheid rond fulfilment
08:29 Vertrouwen in Bitcoin komt te voet komt en gaat te paard
08:13 Renske Thelosen-van Daalen (Dopper): ´Met onverwrikbare eco-warriors...
08:05 Melanie Koning van Grolsch: ´Wat betekent een merk voor mij en voor...
07:47 Amazon opent eerste fysieke modezaak
07:13 Flitsbezorger Getir ontslaat duizenden medewerkers en snijdt in marketingbudget
06:43 Nieuwe Strategisch merkenmanagement focust op duurzame merkbouw
06:35 Klarna houdt internationaal koopjesfestijn
06:07 Victor Van De Wiele: "Natuurlijk is het met vallen en opstaan en maak...
06:05 Op Wannago zoekt de vakantie de consument
00:54 [PODCAST] Gehackt en wat nu? De podcast over true cybercrime!
26-05 Hoe arbeidsmarktcampagnes nog effect kunnen sorteren
26-05 Marieke Heesakkers is Beste Brabantse Marketeer
26-05 In één keer goed
26-05 Alibaba profileert van lockdowns
26-05 Groot-Brittannië start tweede onderzoek naar advertentiepraktijken...