Test: wisselend resultaat met uitbreiding doelgroep-targeting Facebook

Adverteren via Facebook en Instagram blijft groeien. Maar niet alles wat Facebook als verbetering presenteert pakt bij iedere campagne positief uit, zo leert een experiment. De les: altijd testen en ´data-driven´ optimaliseren. De inzet van advertenties op Facebook en Instagram blijft maar...
30-03 Succesvol aan de slag met adverteren op Facebook & Instagram Marketing
18-01 Freedom Internet stopt adverteren op Facebook en Instagram Medianieuws
18-01 Freedom Internet stopt met adverteren op Facebook en Instagram Medianieuws
05-01 Ondernemersvraag: heeft adverteren op social media zin Binnenlands nieuws
28-02 Instagram: doelgroep op iPad is niet groot genoeg voor native app Internet & ICT
19:42 Albert Heijn 135 jaar
19:12 AZ-seizoenkaartcampagne: eigen blik op voetbal, clubliefde en lef
19:12 Gronings ontwerpbureau lanceert vaderboks
19:12 ADfest: nieuwe lichting talent heeft voorkeur voor carrièrestart...
19:12 Audi duurzaam supporter van de Dutch Open 2022
19:12 Annalect Nederalnd wint IAB Europe Research Award
19:12 Marieke Heesakkers wint verkiezing Beste Brabantse Marketeer
15:01 Alpe d´HuZes is terug met maximaal aantal deelnemers
14:56 Universal op NFT marktplaats LimeWire
14:31 Erik Schoppen: ´Alleen duurzame merkenbouw heeft nog toekomst´
14:15 Flitsbezorgers vliegen uit de bocht, schrappen massaal banen
14:15 Drogisterij.net failliet verklaard
14:15 VidaXL `Wij hoeven niet zo nodig de grootste website te hebben`
14:14 Nederland krijgt nationaal centrum wetenschapscommunicatie om `steviger...
14:09 Limburgs IT-bedrijf verkoopt connector-app aan Microsoft
14:09 Gents biotechbedrijf werkt met grote Duitse producent aan kankervaccins
14:02 Digital twin voor onderzoek naar afvalscheiding
13:53 Smurfit Kappa ontwikkelt waterbestendig papier
13:52 RESERVEER NU! Tijdelijk korting op het meest complete, hybride, prijswinnende...
13:44 Track & Trace: Diederik van Middelkoop (Executive Creative Director)