Drimble drimble
avatar
Mijn Drimble
icon
Inloggen Registreren
Nieuws
112
112-Nieuws
Lokaal
Wonen
Zakelijk
Familie
Sport
Tech & Crypto
Entertainment
Crime
Inbraak
Corona
Nieuws > Dossiers > Marketing > Nieuwsbericht

Test: wisselend resultaat met uitbreiding doelgroep-targeting Facebook

Bron: Emerce Emerce
21 januari 2022, 06:34

Adverteren via Facebook en Instagram blijft groeien. Maar niet alles wat Facebook als verbetering presenteert pakt bij iedere campagne positief uit, zo leert een experiment. De les: altijd testen en ´data-driven´ optimaliseren. De inzet van advertenties op Facebook en Instagram blijft maar...

Lees verder bij bron
Meer berichten in 'Marketing'
Meer nieuws over: Instagram Facebook
Artikelen in de categorie 'Marketing'
◄ Start it @KBC breidt eindelijk uit naar Wallonië Vorige
Volgende Google verdiept zich in blockchain ►
Gerelateerde nieuwsberichten

30-03Fonk Online Succesvol aan de slag met adverteren op Facebook & Instagram Marketing

18-01Emerce Freedom Internet stopt adverteren op Facebook en Instagram Medianieuws

18-01Telecom Paper Freedom Internet stopt met adverteren op Facebook en Instagram Medianieuws

05-01Telegraaf | Binnenland Ondernemersvraag: heeft adverteren op social media zin Binnenlands nieuws

28-02Tweakers | Nieuws Instagram: doelgroep op iPad is niet groot genoeg voor native app Internet & ICT

Recent nieuws in de categorie 'Marketing'

19:42Fonk Online Albert Heijn 135 jaar

19:12Fonk Online AZ-seizoenkaartcampagne: eigen blik op voetbal, clubliefde en lef

19:12Fonk Online Gronings ontwerpbureau lanceert vaderboks

19:12Fonk Online ADfest: nieuwe lichting talent heeft voorkeur voor carrièrestart...

19:12Fonk Online Audi duurzaam supporter van de Dutch Open 2022

19:12Fonk Online Annalect Nederalnd wint IAB Europe Research Award

19:12Fonk Online Marieke Heesakkers wint verkiezing Beste Brabantse Marketeer

15:01Marketingtribune Alpe d´HuZes is terug met maximaal aantal deelnemers

14:56Emerce Universal op NFT marktplaats LimeWire

14:31Marketingtribune Erik Schoppen: ´Alleen duurzame merkenbouw heeft nog toekomst´

14:15Twinkle Magazine Flitsbezorgers vliegen uit de bocht, schrappen massaal banen

14:15Twinkle Magazine Drogisterij.net failliet verklaard

14:15Twinkle Magazine VidaXL `Wij hoeven niet zo nodig de grootste website te hebben`

14:14Adformatie Nederland krijgt nationaal centrum wetenschapscommunicatie om `steviger...

14:09Bloovi Limburgs IT-bedrijf verkoopt connector-app aan Microsoft

14:09Bloovi Gents biotechbedrijf werkt met grote Duitse producent aan kankervaccins

14:02Emerce Digital twin voor onderzoek naar afvalscheiding

13:53PrintMatters Smurfit Kappa ontwikkelt waterbestendig papier

13:52Nieuws.Social RESERVEER NU! Tijdelijk korting op het meest complete, hybride, prijswinnende...

13:44Adformatie Track & Trace: Diederik van Middelkoop (Executive Creative Director)

Nieuw: Drimble Buurt Mailing
Lokaal nieuws
Coronavirus
Binnenlands nieuws
Buitenlands nieuws
Regio
Economie
Politiek
Voetbal
Sport
Vrouw
Man
Media
Auto
Gezondheid
Internet & ICT
Entertainment
Opinie
Dossiers
Marketing
Persberichten
Partner Berichten
Zoeken
Inloggen

Nieuws   ›
112
Binnenlands
Buitenlands
Corona
Economie
Politiek
Gezondheid
Media
Dossiers
 
Entertainment
Entertainment
Kunst & cultuur
Showbizz
Opmerkelijk
Series & Films
Muziek
Lokaal   ›
Nieuws per plaats
Buurt informatie
Postcode informatie
Familieberichten
Tweedehands
Weer

 
 
 

Sport   ›
Voetbal
Tennis
Wielrennen
Darts
Formule 1 & autosport
Wonen   ›
Huizen zoeken
Woningwaarde
Vergunningen
Bestemmingsplannen
Monumenten
Huizenmarkt

 

 


Crime   ›
112
112-Nieuws
Crime
Inbraken
Zakelijk   ›
Bedrijven zoeken
Faillissementen
Vacatures
Persberichten
Onderneming & ZZP
Carrière & HR
 
 
 
 
Tech   ›
Internet & ICT
Crypto
Blockchain
Games
Wetenschap
Nieuws update Blijf op de hoogte van het belangrijkste nieuws
Draag bij aan Drimble
Nieuwsbron toevoegen
Foto insturen
Werken bij Drimble Informatieproducten
Contact
Privacy
Cookie instellingen
Adverteren
Mobiele versie
© 2022 Drimble.nl, onderdeel van Matrixian Group B.V.