Marketeer, houd eigen regie op merk en marketing

Veel merken laten de regie op marketing en merk over aan een extern bureau. Dat is niet verstandig: deze merken groeien minder in omzet en winst of laten zelfs dalende cijfers zien. Dat blijkt uit de nieuwe Nationale Marketing Benchmark.


13-09 Dit kan een online marketing bureau voor jou betekenen Opinie
10-11 Blijven groeien met jouw bedrijf! Partner Berichten
10-11 De transformatie van digital marketing Medianieuws
25-10 Regie op marketing: hoe doe je dat Marketing
07-12 Nationale Marketing Benchmark: media-inzet bepalend voor merkgroei Marketing
00:54 [PODCAST] Gehackt en wat nu? De podcast over true cybercrime!
26-05 Hoe arbeidsmarktcampagnes nog effect kunnen sorteren
26-05 Marieke Heesakkers is Beste Brabantse Marketeer
26-05 In één keer goed
26-05 Alibaba profileert van lockdowns
26-05 Groot-Brittannië start tweede onderzoek naar advertentiepraktijken...
26-05 Zo zet je je CX plannen om in gerichte acties
26-05 Traagste omzetgroei in maanden voor Baidu
26-05 Massa-ontslag bij flitsbezorger Getir, ook Zapp krimpt in
26-05 In 5 stappen naar een succesvolle display campagne
26-05 Smartphonegigant Vivo betreedt Nederlandse markt, inclusief grote...
26-05 ROQ `N Rolla herstart muzieklabel Nouveau Riche Music
26-05 í€0,01 per woord of toch een uurprijs: wat reken je als copywriter?
26-05 Scale-up Springlab: met technologie kinderen meer laten bewegen
26-05 Dan Gliatta van The Cargo Agency over het belang van B2B-marketing...
26-05 De meeste klanten klagen niet
25-05 The Best Social Awards 2022: Rijk Hofman, Antoon en Jutta Leerdam...
25-05 Thuiswinkel en partners lanceren scamadviseur
25-05 Thuiswinkel.org lanceert scamadviser `ScamCheck`
25-05 Tijdens de war on talent zetten grote techbedrijven personeel op straat