Airbnb vol op het marketingorgel

Airbnb gooit zijn marketingstrategie volledig om. Vanwege de coronapandemie moest het zijn marketinguitgaven verminderen, maar nu duidelijk is dat dit weinig effect heeft op het aantal websitebezoekers, besluit het bedrijf het over een andere boeg te gooien. over: Airbnb vol op het marketingorgel.


25-02 Verlies Airbnb stijgt Economie
25-02 Omzetverlies Airbnb valt mee door lokale boekingen Medianieuws
25-02 Verlies Airbnb stijgt Economie
27-02 Airbnb verliest miljarden in 2020 omdat er veel minder gereisd werd Overige
00:45 Campagne KPN - Sluit je aan KPN
00:45 Campagne Yoki - Kat Yoki
00:45 Campagne Great Moments 2020 Mobiquity
18-04 Afrika vergroenen: 10 jaar om het samen te doen
18-04 Bitcoin maakt flinke duik na zorgen over regulering
18-04 Petitie tegen 538-Oranjedag: ´Onverantwoord´
18-04 De relevantie van communicatie vanuit emotioneel perspectief
18-04 De auto is een datalek
17-04 Viral van de week - Maserati en David Beckham
17-04 [UITGELEZEN] `De marketingcode, een boekje met 69 praktische eye-openers...
17-04 Hoe Simpel.nl alles uit de kast trekt om websitebezoekers te overtuigen
17-04 Dé toonaangevende trends voor onlinemarketeers na COVID-19
17-04 Social media & video: de impact in beeld [infographic]
17-04 Twee vriendinnen verleggen muzikale grenzen door 5G van Vodafone
17-04 Amazon groeit op de Amerikaanse advertentiemarkt
17-04 Zo stuur je een persbericht naar Emerce
17-04 Infographic: 10 YouTube video`s die elk bedrijf zou moeten maken
16-04 Campina wil het merk van mentale fitheid worden, maar hoezo?
16-04 Boost online resultaten met bewezen gedragspsychologie
16-04 Joop van den Ende draagt zijn aandelen in Endeit Capital over aan Deitmers...