Targeting in times of crisis

In tijden van crisis is het verleidelijk de marketingbudgetten te verlagen. De geschiedenis leert echter dat economisch herstel na een pandemie vaak snel is, en dat bedrijven die hun share of voice hebben vergroot het beste uit de herstelfase komen. Als de resultaten onder druk staan, zijn kostenbeperking...
04-03 BNY Mellon IM: Vragen over herstel een jaar na uitbraak pandemie Analyse & Opinie
04-03 De werkelijkheid trekt zich niks aan van de stadsideologie Huizenmarkt
02-03 Zeven trends in Marketing Analytics Medianieuws
02-03 Robuust economisch herstel verwacht voor Nederland in 2021 Accountancy & Finance
25-02 Talent hard nodig voor economisch herstel van Nederland Carrière & HR
00:45 Campagne KPN - Sluit je aan KPN
00:45 Campagne Yoki - Kat Yoki
00:45 Campagne Great Moments 2020 Mobiquity
18-04 Afrika vergroenen: 10 jaar om het samen te doen
18-04 Bitcoin maakt flinke duik na zorgen over regulering
18-04 Petitie tegen 538-Oranjedag: ´Onverantwoord´
18-04 De relevantie van communicatie vanuit emotioneel perspectief
18-04 De auto is een datalek
17-04 Viral van de week - Maserati en David Beckham
17-04 [UITGELEZEN] `De marketingcode, een boekje met 69 praktische eye-openers...
17-04 Hoe Simpel.nl alles uit de kast trekt om websitebezoekers te overtuigen
17-04 Dé toonaangevende trends voor onlinemarketeers na COVID-19
17-04 Social media & video: de impact in beeld [infographic]
17-04 Twee vriendinnen verleggen muzikale grenzen door 5G van Vodafone
17-04 Amazon groeit op de Amerikaanse advertentiemarkt
17-04 Zo stuur je een persbericht naar Emerce
17-04 Infographic: 10 YouTube video`s die elk bedrijf zou moeten maken
16-04 Campina wil het merk van mentale fitheid worden, maar hoezo?
16-04 Boost online resultaten met bewezen gedragspsychologie
16-04 Joop van den Ende draagt zijn aandelen in Endeit Capital over aan Deitmers...