[Interview] De toekomst van marketing: marketeer wordt een empathische super m/v

Utrecht - De Hogeschool Utrecht en het NIMA hebben de toekomst van marketing 2025 verkend. In een compact traject zijn, naast mensen van de HU en het NIMA, 25 experts uit de marketingpraktijk betrokken. Het resultaat is het rapport De toekomst van marketing, verschenen in december 2020. We spreken over het rapport...


01-03 De vijfde marketing-P is een G Marketing
24-02 Voorspel het onvoorspelbare: De brand marketeer´s gids voor 2021 Marketing
23-02 [Vacatures] MakerStreet zoekt een Content Marketeer Medianieuws
25-02 Fractal introduceert Meshify 2 Compact behuizing gebaseerd op Define 7 Overige
13:06 Twitter opent kantoor in Ghana
12:53 Daar is een app voor - video
12:50 [OPVALLEND] `Ramadan-apps vormen vaak substantieel privacyrisico`
12:46 Swapfiets en Dopper bundelen krachten in strijd voor duurzaam stadsleven
12:40 Yubo kiest Ogilvy Social.Lab als haar nieuwe bureau
12:34 Open Now achter nieuwe campagen Smuldier
12:16 Marcel van Roosmalen: eerste Nederlandse schrijver die advertentieruimte...
12:15 Creëer datagedreven cultuur
12:15 Omzet About You voor het eerst boven de 1 miljard euro
12:06 Praxis lanceert innovatieve rekenhulp vloeren
12:04 Hulp bij review schrijven vaak gewenst
12:04 Marcel van Roosmalen biedt advertentieruimte aan via eigen website
12:00 Überall kann Garten sein
11:53 Prijzen grafisch papier in Europa stijgen snel
11:53 Out of the Box
11:45 Customer Experience Benchmark: Hoe scoort jouw organisatie ten opzichte...
11:45 2Basics lanceert The Space Invaders
11:34 Farmaceuten laten steken vallen in online-communicatie
11:22 Mastercard lanceert CO2-calculator voor banken nu consument milieubewuster...
11:15 Is in 2021 dan echt het einde van de winkelstraat zichtbaar?